פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
באבילו נטלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שוחחתי עם נציגה שלכם בתאריך 25.5 לגבי הביטוח עבור המכשיר סלולר שלי, שוחחתי עם נציגה בשם ספיר לוי, ביקשתי ממנה לבטל את הביטוח כיוון שאני לא יכולה לבזבז יום עבודה על מנת להגיע עד לבאר שבע ולמסור את המכשיר שלי לתיקון (אני מתגוררת בדימונה).
אותה נציגה אמרה שאני יכולה לשלוח את החבר שלי עם ייפוי כח ות.ז, אז אכן זה מה שקרה וביקשתי מאותה נציגה לא לבטל את הביטוח.
כמו-כן, אותה נציגה הציגה את עצמה כמנהלת קשרי לקוחות, התברר שזה לא נכון, ביום שלישי בתאריך 27.5 מסרתי את המכשיר לתיקון דרך החבר שלי כמו שנאמר לי, קיבלתי מכשיר חלופי ואמרו לי להגיע ביום ראשון הקרוב לקחת את המכשיר לאחר התיקון.
אני הגעתי יום ראשון לקחת את המכשיר מתיקון כמו שנאמר לי, ואמרו לי במילים האלו: "המכשיר שלך לא תוקן כי אין לך ביטוח".
אמרתי לאותה נציגה שזה לא יכול להיות ושהם יכולים להאזין לשיחה שדיברתי עם ספיר לוי "מנהלת קשרי לקוחות" שלכם, נציגה בשם ענבל מצוות זוהר קיבלה את המכשיר שלי והכניסה אותו לתיקון אז החזירו אותי אליה על מנת שתטפל לי בבעיה, הייתה גם מנהלת שהתערבה בנושא בשם יונית, ואמרו לי שאין צורך שאני יתעצבן ושהם יוכלו לבדוק אם הם יכולים לשחזר לי את הביטוח (שזה טעות שלהם) ושבינתיים אני יקח מכשיר חלופי, אמרתי אין בעיה אבל שישלחו לי עם שליח חזרה כי אני לא מתכוננת שוב פעם לבזבז עוד יום עבודה+ דלק עד לב"ש, אמרו לי שלא ושאני צריכה לשלם עוד 40 ש"ח עבור השליח, זאת לא הטעות שלי זה מה שהסברתי להם אבל הם התעקשו שלא לזכות אותי עבור שליח.
אני מעוניינת שנושא זה יטופל אחרת אני יגיע עד לבית משפט יש לי שיחות מוקלטות, תאריכים, שמות של נציגים וכל מה שצריך.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה