פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות טכניות וחוסר טיפול בהם של פלאפון נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. אני קוח עסקי בפלאפון ויש לנו תקלות טכניות רבות כשאנחנו במשרד. רק באזור של המשרד שהוא גם הבית שלי השיחות מתנתקות אחרי 40 שניות בערך. אי אפשר לנהל שיחה עם לקוח וזה פוגע מאוד חזק בצורת העבודה שלי עם הלקוחות. מדובר בתקלה רק באזור 1 ובכל המכשירים הקשורים ומחוברים לפלאפון.
לפני כמה חודשים התלוננתי על כך בפלאפון ונציג תמיכה ראה שיש לי המון ניתוקים באזור לכן פתח פניה במחלקת הנדסה. עד עכשיו אף אחד לא חזר אלי להמשך טיפול. כל פניה שלי למוקג תמיכה מסתיימת בהבטחות ושקרים, לטענתם הנושא בטיפול ולא יודעים מתי זה יטופל. בינתיים אני מפסיד כסף, משלם להם מאות שקלים בחודש על שירות שאני לא מקבל וחושב לעבור לחברה אחרת ולהתנתק מהם.
חשוב לי לציין כי עד עכשיו נהנתי משירות ברמה הכי גבוה, מנהל תיק לקוח שלי עושה למעני דברים מהממים, היחס שאני מקבל אותו הוא יחס של לקוח vip ומאוד חבל לי לעזוב שירות כזה אך במקביל לצערי אין לו שום יכולת טכנית לעזור לי בנושא. כשפניתי היום בבקשה לזיכוי כספי סירבו לי בטענה שאפשר לזכות רק אחרי שיפתרו את הבעיה. הכי מצחיק הוא שאי אפשר לדית מתי יפתרו אותה כך שאני תקוע עם תשלומים חודשיים ללא אפשרות להשתמש בשירות, במקביל גם כל שיחה שמתנתקת עושה לי נזק תדמיתי מול הלקוח. אני דורש מפלאפון טיפול מידי בבעיה וזיכוי כספי אחרת אנתק את הקוים ונעבור לחברה אחרת מה שלא היתי רוצה לעשות
בזבוז זמן, נזק כספי, פתרון מידי לבעיה סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה