פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין "הטבה" שהסתיימה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום לאחר קריאת החשבוניות של חודשיים אחרונית, גיליתי כי אני מחוייבת ב 30 ש"ח יותר מהתחייבותי לתוכנית ( העומדת ע"ס 85 ש"ח - שיחות כולל גלישה, FIX PRICE)
בשיחה עם נציגת שירות, העונה בשם מיטל, מספר פניה 444748202,נאמר לי כי באפריל התריעו בחשבונית כי הטבה זו מסתיימת בחודש הבא העוקב.
ראשית,
מדוע לא מבטלים שירות כאשר הוא מסתיים אלא מצפים שהלקוח יתקשר לבטל בעצמו???!!! ואם לא שם לב לכך איזי הלקוח צריך כעת "לשלם " על ה"מתנה" שניתנה לו ???!!!
דבר זה פסול ולמעשה ניצול ציני של הלקוח! גזל לשמו !!!
כאשר מפסיקים הטבה אז מפסיקים ולא ממשיכים לחייב!
אני דורשת לקבל את כספי חזרה , שלושה חודשים עליהם חויבתי, ע"ס כ-90 ש"ח.
מצפה לתגובה,
מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה