פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור.... כלום !!!! נושא התלונה:
עמיר ארז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי עשיתי ניוד מחב' פרטנר לחב' פלאפון מאז ועד היום יש לי בעיות בגלישה ,בקליטה ובהוצאת שיחות . מתחילת המעבר לחב' פלאפון הבנתי שלא כך אמור להיות הדבר ולכן פניתי 3 פעמים לשירות תמיכה באינטרנט של החב' וכתגובה התבקשתי לעשות איפוס הגדרות מה שלא פתר את הבעיה כלל. בפנייתי האחרונה לשירות תמיכה בפלאפון בתאריך - 27/7/14 התלוננתי שוב על כך שאין באפשרותי להשתמש בשירות עבורו אני משלם את כספי ושהמכשיר הנייד שלי משמש אותי לצורכי עבודה כך שהדבר בלתי אפשרי , כתגובה מנציג התמיכה ששמו מרון נאמר לי ובאלו המילים "בכל פעם שתתקל בבעיה תיצור איתנו קשר". כמובן שנותרתי בשוק מתגובה זאת .(במהלך החודש וחצי הזה גלשתי אך ורק ברשתות אלחוטיות על מנת שאוכל לבצע את עבודתי). התגובה שלי הייתה נרעשת . לאחר מכן יצרתי קשר עם שירות לקוחות לאחר 50 דק' המתנה וגם שם לא היה להם יותר מידי מה להגיד בעניין . הנציג ששמו אלעד עבר לבדוק את העניין והשאיר אותי להמתין עוד 30 דק' נוספות לאחר מכן השיחה נותקה . סה"כ שעה ועשרים המתנה(ללא פתירת הבעיה ותוך כדי שירות ויחס מבזה לכל לקוח). מיותר לציין שהצעתו של הנציג תמיכה אינה אפשרית אם בכל פעם שתהיה לי בעיה בגלישה אצטרך ליצור קשר ולהמתין בין 30-50 דק' . השאלה המתבקשת בעניין זה היא בעצם עבור מה אני משלם 59 שח בכל חודש ?! מיותר לציין את אכזבתי מחב' פלאפון שהינה "חב' מובילה" בארצנו .
כמובן שאפנה למשרד התקשורת במקביל למכתבי כאן אך עדיין נותרתי מאוכזב מרומה וללא כל פתרון הגיוני שלא צורך ממני התנהלות יומיומית מול נציגי התמיכה בחב' פלאפון ושוב ללא פתרון ממשי לבעייתי.
אני כמובן אעשה מעבר לחב' אחרת ובתקווה ששם נותנים שירות עבור מה שאתה משלם/רוכש. כמובן בתקווה שקיימת בישראל חברת תקשורת שבאמת מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה ויותר מכל את החוזה עליו חתומים הצדדים.

ברור שרמת השירות בארץ בתחומים אלה היא ברצפה אך אין ברצוני לקבל זאת. עצוב הדבר!!
הפתרון היחידי אותו אני רואה לנגד עיניי הוא לזכות אותי עבור החודש וחצי - חודשיים בהם אני בחב' עבור כלל התשלום החודשי כי כך או אחרת לא באמת קיבלתי אותו!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה