פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ושקר ללקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
משה לוי 16 בית קנדי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפניי מס' חודשים החלטתי לעבר לחברת פלאפון לאחר שבמשך כמה שנים הייתי לקוחה של אורנג' אבל בגלל שפלאפון הציעו לי מסלול שממש התאים לי החלטתי לעבור אלייכם. הייתי במרכז השירות והמכירה אצלכם בסניף ורכשתי מכשיר. הסברתי לנציג כי איני רוצה להתחייב ל 36 חודשים למכשיר זה והציע לי דבר כזה: לשלם במכה אחת 400 ש"ח ואת הייתר בתשלומים קבועים ל 24 חודשים. שאלתי אותו מה זה אומר והוא הסביר לי כי זה יוצא שאני מחוייבת למכשיר שנתיים כי בעצם שילמתי כבר על השנה השלישית - מאוד התאים לי וכך כבר כמה חודשים אני לקוחה שלכם. לפניי כמה ימים ערכתי בירור מול נציגת שירות בטלפון על מנת לבדוק עוד כמה חודשים נותרו לי להתחייבות, הנציגה טרחה לעדכן אותי כי נשאר לי עוד מס' רב של חודשים לשלם על המכשיר. אמרתי לה כי זה לא יכול להיות, אני התחייבתי לשנתיים ותו לא. הנציגה אמרה לי שלא ושהיא רואה התחייבות לשלוש שנים. הסברתי לה את אשר היה כאשר רכשתי את המכשיר ולהפתעתי גיליתי שהנציג שיקר אותי ובעצם מה שהוא עשה עם ה 400 ש"ח ששילמתי במכה - קיזזו לי ב 3 חשבוניות ראשונות. אני רואה מעשה זה בחומרה ושוקלת להעביר זאת הלאה לגורמים הרבה יותר בכירים אני לא נתתי לכם אישור לקזז לי את זה בחשבונית וכמובן גם לא טרחתם לעדכן אותי כי זה מה שעשיתם עם ה400 ש"ח. במקרה ביום שרכשתי את המכשיר, ישבה איתי חברתי ונוכחה יחד איתי לדעת שאני מחוייבת למכשיר שנתיים בלבד!!!! הנציגה הציעה לי אם אני רוצה אני יכולה לשלם כל חודש סכום יותר גבוה על מנת לא להיות מחוייבת 3 שנים. לא מקובל עליי כלל. איך חברה כזו גדולה שמכבדת את עצמה מרשה לה להחזיק נציגי מכירות כאלה שקרנים??? אודה לכם אם תציעו לי פתרון אחר לגמריי ממה שהנציגה הטלפונית שלכם הציעה לי, פתרון שיהיה לשביעות רצוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא להיות מחוייבת מעבר לשנתיים מבלי שאצטרך להוסיף כ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם גב' כהן ןנמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד שלרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה
תמר
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה