פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת שירות שהתחייב לטיפול ולא טופל וכך מחודש לחודש נושא התלונה:
חכם רחלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-22/7 דברתי עם נציגת שירות שהציעה לי לעבור לתוכנית של 69 שח ושהתוכנית תעודכן רק ב-8/8 ובקשתי שתעודכן מיום השיחה ולא רק בעוד שבועיים וחצי ואמרה ששולחת מייל לבקש זאת ושתחזור אליי ואז חזרה ואמרה שתחזיר תשובה ביום ראשון ומאז לא חזרה לפני שבוע יצרתי קשר לברר מה קורה עם זה ואמרו שלא נעשה כלום ויתרה מזו גם לא עדכנו לי תוכנית ואם ארצה התוכנית תתעדכן רק ב-8/9. הנציג הבטיח שיקשיבו להקלטות היום התקשרתי שוב והעבירו
זו רמאות ושקרים של חבר ויחזרו אליי ביום ראשון. שבוע אחרי ואף אחד לא יצר עימי קשר. היום התקשרתי שוב והועברתי למנהל אנטיפת בשם יונתן שסרב לבקשתי ומבחינתו אני יכולה להתנייד לחברה אחרת. שימור לקוחות ושירות לקוחות נןראי לחברת פלאפון.אבקש לדאוג לשינוי החל מה-22/7.
כספי סוג הנזק :
לדאוג לתיקון מה-22/7 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה