פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים + שירות לקוחות + אי העברת שיחות מנהל נושא התלונה:
לוטם עדי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
נפל לי הטלפון ונשבר המסך.. ברמה שאפילו הטאצ' לא עבד (אחרת הייתי כבר משאירה את זה ככה) שלחתי את הטלפון לתיקון (עם שליח שהגיע לקחת אותו - כי הייתי בנסיעות בשבוע שעבר והמרכז שירות עובד רק מ-10 בבוקר). אתמול היו אמורים להחזיר לי אותו - מה שלא יצא לפועל כי לא מצאתי את החלופי.
אז הגעתי הבוקר למחסן של חברת השליחויות (מרחק 2 דקות הליכה מהעבודה שלי) הם הדליקו את הפלאפון לראות שהכל בסדר.. וחשכו עיני!
את המסך החליפו, במקום תצוגה רואים פסים זזים.. אי אפשר לכבות את הטלפון, אי אפשר להוציא סוללה (G2) אי אפשר לעשות עם הפלאפון כלום.
השארתי לחברת השליחויות את הפלאפון והם פתחו שליחות חדשה, תוך שאני מבהירה שאני לא מוכנה לשלם עליה.
רגע אחרי זה אני מקבלת הודעה מחברת פלאפון שתואמה לי שליחות להיום בין השעות 8:30 -11:30 בעלות של 49.9 ש"ח.
לא רק שהגעתי אני לחברת השליחויות, הטלפון עדיין לא תקין והם מחייבים אותי על שליחות נוספת!!
התקשרתי לחברת פלאפון.. אחרי 20 דקות המתנה לנציגה, עונה נציגה ומקפיצה אותי חזרה להמתנה, נציגה אחרת עונה אחרי כמה דקות, אני מתחילה להסביר לה מה קורה.. והיא שואלת אותי "אז למה לקחת את הטלפון?? היית צריכה להשאיר אותו... באיזה מרכז שירות היית??"
חשבתי שאני מתפוצצת, ביקשתי שתעביר אותי למנהל.. היא ניתקה את השיחה. אני מתקשרת שוב למוקד.. שוב ממתינה רבע שעה למענה.. עונה נציגה אחרת, אחרי 20 דקות על הקו היא עדיין לא מבינה באיזה מרכז שירות הייתי (שוב! לא הייתי במרכז שירות, אלא בסניף של חברת השליחויות בחיפה משם אספתי את המכשיר אחרי ה"תיקון") ביקשתי שוב לדבר עם מנהל הנציגה בשום אופן לא מוכנה להעביר מנהל, קודם היא תסיים טיפול (במה את מטפלת בדיוק?? את לא מבינה מה אני רוצה ממך בכלל!! לא שאת מקשיבה) אחרי 5 דקות של וויכוח כבר צעקתי: "תגידי, בנהלי העבודה שלך רשום להתיש את הלקוח עד שהוא ינתק לך בפרצוף ויתקשר שוב?? כי זה בדיוק מה שאת עושה עכשיו!!" מוזיקה... חמש דקות המתנה (הלקוחה צריכה להירגע) והיא חוזרת לקו.. עדיין לא מוכנה להעביר מנהל, מבקשת להתקדם עם השיחה. אמרתי לה שתתקדם איתה לכיוון המנהל שלה, היא ניתקה את הטלפון.
בינתיים התקשרו אלי ממוקד שליחויות של פלאפון לתאם שליחות להחזרת המכשיר. אמרתי להם כרגע לעצור הכל.. דקה אחרי זה, אני מקבלת הודעת SMS שתואמה לי שליחות ב-5.9 בין השעות 8:00 ל-11:30 לכתובת סניף של החברה בה אני עובדת.... בחדרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמובן גם בעלות של 49.9 ש"ח.
מתקשרת שוב למוקד (פעם 3 גלידה??) עונה נציגה בשם דורין (את השם שלה אני זוכרת כי איתה דיברתי 45 דקות!!!!!!!
היא היחידה שממש בדקה משהו... וגם הייתה מוכנה לקחת על עצמה לבדוק שהפלאפון חזר מתיקון בזמן.. אולי גם לא לחייב אותי על השליחות השניה... רק שהיא חשבה שלהחזיר לי את הטלפון ביום ראשון (כששמתי אותו בתיקון פעם ראשונה לפני שבוע) זה הולם... אני חשבתי אחרת..
די.. הותשתי... ביקשתי שתבטל את השליחות, אמרתי שאלך לקחת את הפלאפון שלי מחברת השליחויות ואביא אותו בעצמי למרכז שירות... רבע שעה אחר כך, היא אומרת לי שאי אפשר כי הפלאפון כבר יצא... אני במקביל בטלפון אחר מתקשרת למוקד 232 (שליחויות) של פלאפון שם ענתה נציגה.. שהתקשרה לחברת השליחויות, עצרה את השליחות ואמרה לי ללכת לקחת את המכשיר. דורין 166 הייתה בהלם לרגע ובכך סיימתי את השיחה... כבר אין לי כוח לדבר איתה על חיובים וזיכויים ופשוט ויתרתי.
בסוף.. אחרי טרטור טלפוני של שעתיים... אני צריכה לעשות את הכל בעצמי.. לא ייאמן.
זיכוי כספי על התיקון + על עלות השליחויות ואם אפשר, פיצוי כספי על כל הטרטור פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה