פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוללה לא תקינה באחריות החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
באר שבע - מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי ניגשתי לסניף עם סוללה שעדיין באחריות וביקשתי להחליפה מכיוון שאיה עובדת כלל ( הטלפון חייב להיות מחובר לחשמל כל הזמן כדי שיעבוד). נציג החברה אמר לי שהסוללה באחריות ויחליפו אותה אבל אין במלאי. לשאלתי מה אני אמור לעשות ענה לי הנציג: אין מה לעשות, תבוא בהזדמנות אחרת. הסברתי שאני מתגורר מחוץ לעירולא יכול לבואולהמתין בתור כשאינני יודע אם יש בכלל את הפריט. ביקשתי שיודיעו לי ברגע שתגיע הסוללה או שישלחו עם שליח ולטענתם ואף לטענת מנהלת הסניף הם אינם מבצעים דברים כאלו. בנוסף שלח אותי השליח לחברת סמסונג על מנת להחליף אצלהם את הסוללה בטענה שעדיין יש אחריות יצרן אך בחנות סמסונג טענו כי ברור שלא ניתן להחליף סוללה זאת אצלהם וכי כנראה ניסה הנציג להתנער ממני. לאחר כשבוע חזרתי לסניף ובדקתי אם הגיע הסוללה אך הטכנאי בדלפק אמר שלא קונים כאלו ומדי פעם מגיעים פריטים בודדים לסניף. הוא לקח את הטלפון שלי ואמר שיודיע לי ברגע שיגיע למלאי אך טרם התקשר נכון להיום. לאחר שבועיים נאלצתי לרכוש סוללה שכן איני יכול להתנהל ללא טלפון. בנוסף התקשרתי למוקד בטלפון והסברתי את השתלשלות העניינים, נציגת השירות הסכימה שהתנהלותם לא הייתה נכונה ושאלה מה אני רוצה? אמרתי לה שקודם כל אני רוצה סוללה בהקדם ושנית שאני חושב שמגיע לי פיצוי על הטרטור וכן על זה שנאלצתי לרכוש מוצר שהייתי אמור לקבל בחינם. לאחר התייעצות עם מנהלים חזרה אלי הנציגה והציע לי אפליקציות בשווי 50 ש"ח למספר חודשים, סירבתי וביקשתי לדבר עם מנהל. לטענתה אין למנהל מה לשוחח איתי. ביקשתי שוב מנהל. עד היום לא יצרו איתי קשר ולא עדכנו לגבי הסוללה.
כספי סוג הנזק :
קבלת הסוללה המגיע לי וכן פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה