פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מכשיר וטרטור לקוח בצורה בלתי נסבלת נושא התלונה:
מזרחי יפה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל מרכז שירות פלאפון כתובת:
נתניה אזה"ת החדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני הבן של יפה ואני גם רשום ולקוח
קניתי להורים שלי 2 מכשירים מדגם XPERIA Z
לפני 10 חודשים
לפני 3 חודשים הפלאפון של אבא שלי הפסיק לעבוד כנראה שתקלה חשמלית
הלכתי למרכז שירות לצערי אני לא עקבתי אחרי התאריכים במדוייק לצורך תיקון
בפעם הראשונה שבאתי אמרו לי שאני מחוייב לעשות ביטוח כדי להביא את המכשיר לתיקון הסברתי להם שיש אחריות יצרן והפלאפון הפסיק לעבוד מעצמו
הם אמרו שבגלל שהמסך קצת סדוק הם לא יכולים לשלוח לאחריות יצרן וביקשו שאני אעשה ביטוח
בסופו של דבר הסכמתי אחרי שאבא שלי כבר כמה ימים בלי פלאפון
ביקשו ממני 50 ש"ח ביטוח כל חודש ובנוסף 350 ש"ח הסכמתי גם לזה
אמרו שעד שבוע המכשיר יתוקן
לאחר שאף אחד לא הודיע לי אם הגיע מתיקון או לא ואחרי שאבא שלי ביקש שאני אבדוק הלכתי עוד פעם

לצורך העניין לעמוד בתור במרכז שירות נתניה כדי לקבל מכשיר מתיקון או לשים בתיקון יכול לקחת מעל שעה אני בנאדם שיש לו עסק ואין לי זמן להתעסק עם זה בכל זאת עשיתי מאמץ וחיכיתי בתור
שאלתי את הנציגה בקבלה כמה פעמים אם המכשיר מתוקן שאני לא אעמוד סתם והיא אמרה שאין באפשרותה לבדוק שנציג יסביר לי שיגיע תורי
לאחר שעה-שעה וחצי קראו לי
אמרו שלא שלחו את המכשיר לתיקון כי ככל הנראה הוא רשום על מישהו אחר משהו שלא הגיוני
ואמרו שהם רואים שלפי ה IMEI הוא רשום על מקום שנמצא בת"א
אמרתי להם שאין שום הגיון והם יכולים לראות שרכשתי את 2 המכשירים מחברת פלאפון ושליח הביא לי אותם עד לבית
בסוף הנציגה שלא הבינה בידיוק מה הבעיה שלחה אותו לתיקון שוב
כעבור שבוע הגעתי לראות מה קורה והסבירו לי את אותו מצב בידיוק שהסבירו פעם קודמת אחרי שעמדתי בתור מעל שעה שוב
רק שהפעם היה כתוב לנציגה בדף יש להחליף ללקוח את המכשיר כי יש "קצר חשמלי במעבד או לוח אם" משהו בנוסח הזה
שאלתי אותה מה זה אומר היא אמרה שהאחריות יצרן מטפלת בזה וברגע שרצתה להחליף את המכשיר שוב הסבירה לי על זה שהוא לא רשום על שמי
לאחר מכן אמרה שתתקשר אלי ברגע שיהיה מנהל ותפתור את הבעיה
כמובן שאף אחד לא התקשר

לאחר שבוע-שבועיים הגעתי הסברתי לבחורה מהקבלה שאני רוצה לראות מנהל והיא אמרה שאני אצטרך לחכות בתור הנציגים שוב לא הבינו מה הסיפור עד שכבר לא יכולתי והתחלתי לצעוק ולאיים ומנהלת הסכימה לקבל אותי

וכמובן שוב לא פתרה את הבעיה שלחה את המכשיר לתיקון הוא חזר
ולא תיקנו עקב זה שהוא רשום על מישהו אחר

אני קניתי מכשיר ב110 ש"ח בחודש ל3 שנים זה קרוב ל4 אלף שקל משהו שאני מצפה שיתנו לי שירות ואחריות כמו שצריך

הגעתי פעם אחרונה לפני חודש-חודש וחצי הנציגים אמרו שהם מבטיחים לטפל בבעיה אחרי שלקח להם שעה להבין בכלל מה הולך שם ושאני אבוא מחר

לא יכלתי כבר להגיע שוב למרכז שירות כל פעם היה בזבוז זמן אחר כל פעם התעכבתי מעל שעה בתור

המכשיר נמצא כרגע במרכז שירות ולא הוחזר לי

אני מצפה שתטפלו בבעיה כי לא קיבלתי שום מענה מהמרכז שירות שלצערי אין בו שירות לבעיה המתאורת כאן

אפשר ליצור איתי קשר במספר שהשארתי

אני מצפה שיתקנו את המכשיר עם האחריות יצרן אם אין דרך אחרת שיקחו ממני כסף לתיקון אבל אני לא סתם קניתי מכשיר כל כך יקר כדי שהתעלמו ממני ולא יפתרו בעיה שנראת לי מאוד פשוטה רק יש בה הרבה מאוד פרצדורות מטומטמות

בסופו של דבר בזבזתם לי מעל 10 שעות ולפחות יומיים של עבודה
שבמקום להתעסק בדברים החשובים הייתי צריך לעמוד בתור ולהסביר לנציגים שלכם שוב ושוב את הבעיה
עוגמת נפש, כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר לתקין / תיקון המכשיר / החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה