פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-ביטול עסקה ושירותים נוספים לתשלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על אופן עבודה עם לקוחות החברה:

אבא שלי, לקוח נאמן של חברת פלאפון, קיבל שיחת טלפון בה הובהר כי מדובר על קבלת שלושה טאבלטים מתנה, לפי מה שהוא הבין.

לאחר קבלת המכשירים, אבא הבין את תנאי העסקה ורצה לבטלה. במטרה זו הגיע למרכז שירות באשדוד, שם נאמר לו שהוא לא יכול להחזיר את המכשירים, אלא עליו לשלוח פקס ובפקס לבקש ביטול עסקה, בביטול עסקאות מטפלים "במרכז".

הלכנו ביחד עם אבא לנקודת שידרוג / מכירה בחולון, שם נאמר לנו להגיע למרכז שירות בראשון לציון, כי בחולון לא מספקים סוג שירות כזה.
בראשון לציון אמרו לנו להגיע לאשדוד, וכשהגענו לאשדוד, נאמר לנו על-ידי נציגה בשם דיקלה (לדעתי מדובר על מנהלת סניף) כי לא ניתן לבטל את העסקה, אלא רק אם בהקלטת השיחה באמת נשמע כי דיברו עם אבא על מתנה.

בנוסף אי אפשר לשמוע את השיחה עכשיו, נצטרך להמתין עד יום ראשון.

מדובר על שעות שנאלצנו לבזבז, על ארבעה ביקורים בחברת פלאפון ועל תשובות לא הגיוניות (למה התבקשנו לשלוח פקס אם לא ניתן לבטל את העסקה?)
ביקשתי לראות חשבוניות שהאבא שלי שילם עד לקבלת הטאבלטים:

שירות GPS Navigator - סך של 24.31 ש"ח עבור שני מכשירים - שלו ושל אמא. למה? מדובר על אנשים מבוגרים שלא עושים שימוש בדבר כזה! נציג השירות הסביר כי כנראה הם לחצו על אישור איכשהו וקיבלו את השירות. אבל בעסקה החדשה זה בוטל (וכך הוזל התשלום!) ברצוני להבין עד כמה מצב כזה תקין, האם זה בסדר שאפשרות כזו פתוחה?

בנוסף על מכשיר אחד הייתה חבילה בשם פלאפון Light על סך של 19.90 ש"ח ובקו שני - חבילה בשם ביסיק 250 אביב על סך 59.00 ש"ח (שגם זה הוזל לאחר קבלת הטאבלטים).
ואז יצאה "הנחה יפה".

כל הנ"ל עושה רושם לא טוב ולא שקוף ללקוח.

בבקשה תעזרו לנו בביטול עסקה ובשאלה לגבי GPS.

בתודה מראש,
יוליה ***
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה