פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני בערך 4 חודשים פלאפון שלחו מסרון בדבר האפשרות להיכנס לאפליקציית שירים חינם בפלאפון ולהורי שירים חופשי ובחינם.
ביתי הקטנה בת העשר ראתה את ההודעה ולחצה על זה מתוך כוונה להנות מהשירים חינם.
אך התברר בדיעבד שרשום שהורדת השירים חינם אומנם, אבל זה עם עלות כספית חודשית.
תוך שעה מרגע שביתי הורידה את האפליקציה אשתי מחקה את האפליקציה מיד כשהבחינה להפתעתה שדורשים על כך כסף.
וזאת למרות שזה נמצא תחת קטגוריה אפליקציות חינם!!!
לאחר חודש קיבלנו חשבון עם חיוב בגין האפליקציה.
אשתי התקשרה לחברת פלאפון והסברה לה את המצב ושהיא חוייבה על משהו שהיא לא משתמשת בו ומחקה אותו מיד לאחר הורדתו .
המוקדנית הסבירה לה כי היא לא מבינה את החשבונית ואין שום חיוב על המוזיקה הזו ושהכול בסדר.
לפני ספר ימים אשתי קיבלה שוב חשבון עיינה בו וגילתה שהיא כן מחויבת כל חודש בגין האפליקציה הזו ושהמוקדנית הטעתה אותה בשיחה הראשונה.
כאשר אשתי התקשרה לפלאפון המוקדנית אמרה
שאין מה לעשות והחיוב יישאר בתוקף, כיוון שאין לאשתי הוכחה שהיא מחקה את האפליקציה...ויש לה בעיה.
כמו"כ המוקדנית אמרה שהיא לא יכולה לראות שהאפליקציה נמחקה מהיישומים.
מדובר פה בהונאה מכוערת של חברת פלאפון.
העניין הוא שלמרות שחברת פלאפון רואה שלא נעשה שימוש
באפליקציה ושאנחנו הודענו שאין לנו עניין באפליקציה שבתי הקטנה הורידה,
לאחר המיסרון המוטעה שהם שלחו, הם המשיכו לחייב אותנו בכל חודש.
רק בשיחה האחרונה הם הסכימו להפסיק לחייב אותנו, אבל לא מוכנים בשום אופן להחזיר את הכסף שגבו במרמה במשך מספר חודשים.
ואני שואל, כיצד ייתכן שמאפשרים לחברה מהסוג הזה
להונות את הצרכנים באופן כזה?
איך לא קונסים אותה או אפילו סוגרים אותה?
מדוע הם ממשיכים לפרסם פרסום מטעה
בתקווה להונות צרכנים נוספים?
צריכים לעשות סוף להונאת הצרכנים הזו.
זו פשוט שערורייה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פלוס פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה