|
|
|
|
|
|
חיוב עבור כרטיס SIM |
נושא התלונה: |
ביטנסקי גלעד |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה 6/10 נגשתי לסניף רשת פלאפון בקניון עזריאלי.
שם הסביר לי הנציג על מבצע למצטרפים חדשים בעלות של 49 ש"ח לחודש.
שאלתי את הנציג מספר פעמים האם אני צריך לשלם עבור כרטיס הSIM והוא ענה לי בפרוש וזה חלק מהמיבצע ושלא ללא עלות.
בחשבונית שקיבלתי היום לא רק שנלקח תשלום הוא גם חילק אותו ל 10 תשלומים כלומר 3.6 ש"ח כפול 10 כלומר סוג של התחייבות.
הייתי שמח לקבל הסבר בהקדם !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|