פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור כרטיס SIM נושא התלונה:
ביטנסקי גלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך ה 6/10 נגשתי לסניף רשת פלאפון בקניון עזריאלי.
שם הסביר לי הנציג על מבצע למצטרפים חדשים בעלות של 49 ש"ח לחודש.
שאלתי את הנציג מספר פעמים האם אני צריך לשלם עבור כרטיס הSIM והוא ענה לי בפרוש וזה חלק מהמיבצע ושלא ללא עלות.

בחשבונית שקיבלתי היום לא רק שנלקח תשלום הוא גם חילק אותו ל 10 תשלומים כלומר 3.6 ש"ח כפול 10 כלומר סוג של התחייבות.

הייתי שמח לקבל הסבר בהקדם !!!
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה