פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה-7.11 התקשרתי למוקד השירות ע"מ לברר חיוב בחשבון בשלושה מספרי טלפון. באופן אוטומטי שיחה נותקה לאחר שהמענה הקולי אמר "מספרכם נקלט נציג יחזור אליך" מכיוון ולרוב אינני זמינה לשיחות ניסיתי לחזור עוד שלושה פעמים אך כמובן שלא נענתי ע"י נציג.לאחר שהמענה הקולי אמר "מספרכם נקלט נציג יחזור אליך" מכיוון ולרוב אינני זמינה לשיחות ניסיתי לחזור עוד שלושה פעמים אך כמובן שלא נענתי ע"י נציג. לאחר שהתקשרתי ממספר אחר הובטח לי ע"י נציגה (שמה אינה זכור לי) לחזור אלי לאחר בירור ביום א'. עד כה נציגה לא חזרה אליי ולתפוס נציג בטלפון זה לא אפשרי מחמת ניתוק השיחה על-ידכם. מיותר לציין מה אני חושבת על שירות הלקוחות של חברת פלאפון. אודה לכך שנציג ייצור עימי קשר.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה