פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבלאטים נושא התלונה:
לוי מאיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
סניף רשי גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/10/2014הגעתי לסניף. של חברת פראפון בגיבעת שאול ירושלים על מנת לשדרג. מכשיר. למכשיר יותר מתקדם נציגה בשם רעות. ונציגה נוספת. בשם אסתר אמסלם לאחר בדיקת חשבונותי טענו בפני שחבונותי גדולים ויש ביכולם לצמצם את חשבונוי. ולהקטים אותם משמעותית .והציעו לי מכשיר גלקסי. גרנד 2 הסכמתי להצעתם לשדרג את הטלפון במכשיר חדש .ואז נאמר לי על ידם שמגיע לי ומאחר שאני לקוח. וותיק ומועדף עם 4 קווים. המשלם בממוצע. כ650ש"ח בחודש. כי מגיע 4 טבלאטים. וגם אני ישלם סך 380 ש"ח במקום 650 ש"ח בחודש .שוכנעתי ,לאחר בדיקה חשבונותי הבנתי וראיתי שעלי לשלם 160 ש"ח על 4 טבלאטים למשך 36 חודשים .חזרתי לסניף בתאריך 20/10/2014 על מנת להחזיר את הטבלאטים. נפגשתי עם הנציגה רעות שוב ובקשתי להחזיר את הטבלאטים .ושוב מסכת שיכנועים. ולחץ. כבד הופעל עליי נאמר לי שאני יפסיד את כל ההטבה. הכספית ואני יחזור לשלם סכומים גבוהים ולא כדאי. לא ישתלם לך. בקשתי לפחות להחזיר חלק מאטבלאטים. הנציגה לא הסכימה. ונאמר לי שאני הקדשתי לך מספיק זמן ויש לקוחות שממתנים. ועלי לסיים. עזבתי את הסניף מבולבל. ומתוסקל
כספי סוג הנזק :
החזרת הטבלאטים או תלקם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה