פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזר ניכוי חשבון פלאפון בגין טעות נציגת שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.09.2014 יצא בעלי אלכס ***לכנס רופאי שיניים בהודו. טרם יציאתו בתאריך 06.09.2014 התקשרנו אל מרכז שרות חול של פלאפון בכדי לצייד אותו בחבילת חול מוזלת .הנציגה עמה דיברנו הזדהתה בשם שקד.בתאריך 12.10.2014 הגיע חשבונית פירוט השיחות והפעולות שנעשו במכשיר הפלאפון של בעלי וחשכו עיננו כאשר ראינו שסכום הניקוי עומד על סך קרוב ל-4000 כאשר מתוך זה 3100 ש"ח הם שיחות חול .ואין שום סימן וציון כלשהו לחבילת חו"ל. התקשרתי מיד למרכז השירות, תיארתי בפניהם את הבעיה והעמדתי אותם על טעותם. הם אמרו לי שיבדקו את תלונתי בנוסף ביקשתי מהם שהיות והעניין בבדיקה, והיות והניכוי טרם בוצע בפועל, שלא ינכו את הסכום לפחות עד שהנושא יובהר עד תום. להפתעתנו, למרות דרישתנו הלגיטימית והבטחה מפורשת של כול הנציגים עימם דיברנו הניכוי אכן בוצע לצערנו הרב וכול בקשתנו הושבו ריקם. מאז ועד היום 04.12.2014 ניסינו בכול דרך אדיבה ואפילו בנימת בקשה ותחינה ושוחחנו עם הנציגים בן, ליאור, מור, מרי, עליזה ועוד ועוד.. מספר פעמים ביקשנו להאזין לשיחה המוקלטת ובכול פעם נדחינו בדרך זו או אחרת.
בשיחה עם הנציג ליאור הוא ציין שהטעות היא של הנציגה שקד שביצעה בטעות את חבילת החו"ל על הנייד של קורן נורית במקום של קורן אלכס.
מיותר לציין שכול פנייתנו אלו גזלו מאיתנו זמן יקר דחיית מטופלים ועוגמת נפש מרובה.
אשר על כן, אנו דורשים להשיב לנו את סכום הניכוי אשר בוצע ע"י חברת פלאפון שלא באשמתנו.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה