פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל.אי מסירת פרטים לתיקון מכשיר.התנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א צהריים 14.12.14 הופנתי לסניף לב המפרץ מטעם אתר פלאפון שיחת צאט.עקב תקלה במכשיר הטאבלט שרכשתי מהחברה בעסקת טרייד-אין.כשהגעתי למקום שנמצא די רחוק ממקום מגורי ואחרי המתנה רבה בתור,כשנגשתי לטיפול בבעיה,הנציגה אמרה שבכלל לא הגעתי למקום הנכון ושהם כלל לא מטפלים בבעיה כזו.שעה ורבע של שיכנועים כולל מצד המנהלת של הנציגה שאצטרך למסלול יותר מוזל.שוב ושוב סירבתי,בקשתי שיתנו לי גורם חיצוני שמתקן מטעמם את הטאבלט.לשווא!שוב מסע שיכנועים.....לבסוף שחררוני עם מס;טלפון באיזור מרכז הארץ.צלצלתי לברר פרטים ולהפתעתי המספר 03***3544 מורהשהמספר שהגעתי אליו אנינו בשירות.מדוע מתנערים ממני?ברצוני לקבל שירות
תיקון טאבלט פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה