פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
עד חודש אוקטובר (2014) שילמתי לחברת פלאפון בסביבות תשעים שקלים לחודש. בחודש אוקטובר פניתי לחברת פלאפון מאחר והחבילה שלי עמדה להסתיים אך הנציג ענה לי שהחבילה לא מסתיימת עוד ויש זמן.. לפיכך לא עדכנו מחיר חבילה. בכל זאת בחשבון הבא המחיר קפץ ל 114.
התקשרתי לחברה לברר מדוע נאמר לי שיקשיבו להקלטת השיחה ויתנו לי תשובה. (נציגה בשם גלי)
אכן הקשיבו וחזרו אלי לומר לי שלא נאמר בשיחה במפורש לעדכן חבילה..
מאחר וזה נשמע לי מוזר ביקשתי לשמוע את השיחה המקורית ובה שמעתי כיצד אני מתקשרת לבקש לעדכן חבילה מאחר והיא עומדת להסתיים ונאמר לי שיש זמן והמועד עוד לא הגיע...
לפיכך מאחר וזו טעות של הנציג ביקשתי שיזכו אותי על החודשים נובמבר דצמבר ויגבו על בסיס המחיר הקודם (90) ולא החדש והלא מעודכן (114)
אמרו שיבדקו ויחזרו (וינה מצוות טובה)
עבר יותר משבוע ואיש לא חזר אלי..
אני חושבת שזה חוצפה, חוסר מקצועיות ושירות גרוע
א. מטעים אותי כשאני מתקשרת לעדכן חבילה
ב. מאזינים לשיחה מבינים את הטעות ועדיין לא לוקחים אחריות
ג. פעם שלישית שאני פונה אומרים שיבדקו ובכלל לא חוזרים אלי

הדבר מכעיס, ומתיש מאחר ואני מבזבזת את זמני על טעות החברה בשיחות חוזרות ונשנות והמתנות ארוכות..

אין ספק שאני בדרך לחברה מתחרה..
אודה על עזרתכם..
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי/החזר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה