|
|
|
|
|
|
חיוב פרוע על "הוצאות גבייה" |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחרי שפג תוקפו של כרטיס האשראי שלי, פלאפון לא מצאה לנכון להודיע לי על כך, אלא חייבה אותי מיידית ב-"הוצאות גבייה" בסך 85 ש"ח!!!
שערורייתי ומוגזם.
כמובן שבנוסף לזה חויבתי גם על ריבית בגין פיגור בתשלום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
גביית עלויות גבייה סבירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר- אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עינב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|