פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב פרוע על "הוצאות גבייה" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שפג תוקפו של כרטיס האשראי שלי, פלאפון לא מצאה לנכון להודיע לי על כך, אלא חייבה אותי מיידית ב-"הוצאות גבייה" בסך 85 ש"ח!!!
שערורייתי ומוגזם.
כמובן שבנוסף לזה חויבתי גם על ריבית בגין פיגור בתשלום.
כספי סוג הנזק :
גביית עלויות גבייה סבירות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עינב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.


בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה