|
|
|
|
|
|
חיובי יתר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
קיבוץ שריד |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
חברת פלפון מחייבת אותי לא על פי הסכם. החליטו לשדרג אותי ארבעה חודשים לטענתם ויום אחד אני מקבלת חשבונית על 99 ₪ כשסוכם איתם
על מחיר של 69 ש"חץאני לא ביקשתי הטבה. בשיחה שלי איתם 11/2 הנציגה ניסתה "לרכך" את השיחה ואמרה שתזכה אותי למשך חצי שנה ב 30 ₪. אני שאלתי אותה פעמיים שלוש חזרתי על עצמי "שאני לא אראה חיוב של 99 ₪ בחשבון הבא" והיא ענתה לי את תראי זיכוי של 30 ₪ כבר בחשבון הקרוב.
נמאס כבר לריב איתם כל פעם זאת לא פעם ראשונה וכשתמקשרים אליהם התשובה שלהם החשבונית נסגרה כבר. סליחה חשבונית נסגרת ב 22/2 למה אני אמורה לראות בכלל חיוב גבוה.
מה צריך לעשות שמישהוא ירים את הכפפה ויטפל פעם אחת ולתמיד בחברות כאלה . רק קנסות יגרמו להם להפסיק לגנוב את האנשים.
אני מקווה מאד שמישהוא יחזור אליי במהרה. אני מתכוונת הפעם לא לוותר נמאס לי שעושקים .
חגית
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|