פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קיבוץ שריד כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת פלפון מחייבת אותי לא על פי הסכם. החליטו לשדרג אותי ארבעה חודשים לטענתם ויום אחד אני מקבלת חשבונית על 99 ₪ כשסוכם איתם
על מחיר של 69 ש"חץאני לא ביקשתי הטבה. בשיחה שלי איתם 11/2 הנציגה ניסתה "לרכך" את השיחה ואמרה שתזכה אותי למשך חצי שנה ב 30 ₪. אני שאלתי אותה פעמיים שלוש חזרתי על עצמי "שאני לא אראה חיוב של 99 ₪ בחשבון הבא" והיא ענתה לי את תראי זיכוי של 30 ₪ כבר בחשבון הקרוב.
נמאס כבר לריב איתם כל פעם זאת לא פעם ראשונה וכשתמקשרים אליהם התשובה שלהם החשבונית נסגרה כבר. סליחה חשבונית נסגרת ב 22/2 למה אני אמורה לראות בכלל חיוב גבוה.
מה צריך לעשות שמישהוא ירים את הכפפה ויטפל פעם אחת ולתמיד בחברות כאלה . רק קנסות יגרמו להם להפסיק לגנוב את האנשים.
אני מקווה מאד שמישהוא יחזור אליי במהרה. אני מתכוונת הפעם לא לוותר נמאס לי שעושקים .
חגית
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה