פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא מוצדקת ומופרזת עבור חבילת גלישה ששולמה מראש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/3/2015 התקשרתי לשירות פלאפון וביקשתי מהם לנתק את המנוי שברשותי (המנוי שמספרו 0504370520). וזאת מכיוון שאני עובר למנוי סלולרי עם מספר מהחברה (רפאל) שהוא גם כן דרך חברת פלאפון.
במנוי הישן היה לי חבילה של אינטרנט 1G ב- 10 שקלים.
מכיוון שהתנתקתי ב- 22 לחודש הם ביצעו חישוב יחסי של כמות המגה בייט שמגיע לי להשתמש עד תאריך זה. על פי החישוב התקבל שאני יכול להשתמש ב- 700 מגה בייט. מכיוון שגלשתי באותו חודש ב- 900 מגה בייט חברת פלאפון גבתה ממני סכום של 240 שח על ההפרש. הנציג של חברת פלאפון לא יידע אותי בחיוב זה בזמן סגירת המנוי וכן לא יידע אותי שעדיף לי לסגור את המנוי בסוף החודש ולמנוע את העלות הכספית הגבוהה. הייתי בטוח שיש ברשותי חבילה של 1G (שזה 1000 מגה בייט). ברכישת השירות של 1G בייט אינטרנט לא נאמר שום דבר על חלק יחסי ולא נשלח אלי שום מסמך בנידון. דובר על רכישת כמות מידע של 1G.
פניתי לשירות של פלאפון וכן ביקרתי בסניף בחיפה (חוצות המפרץ) ב- 20/4/2015. חברת פלאפון לא מוכנה לבטל את החיוב הלא מוצדק והמוגזם הנ"ל. אשמח אם חברת פלאפון תבוא לקראתי ותבטל את החיוב הלא מוצדק הנ"ל. יש לציין שגם ברשותי וגם ברשות אשתי יש מנויים בחברת פלאפון, ואם חברת פלאפון לא תבטל את החיוב הנ"ל נאלץ לבטל את ההתקשרות איתם בהמשך, דבר שיוביל להפסד ישיר של פלאפון. יש לציין שאם חברת פלאפון לא תתעשת על עצמה אני אשקול לפעול בצעדים משפטיים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של הסכום הלא מוצדק שנגבה (240 ש"ח) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה