פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי פלאפון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים פניתי לחברתכם לתביעת ביטוח (קורוזיה) עבור מכשיר אייפון 4S שנרכש מחברתכם, מכיוון שזו הייתה תביעת הביטוח שלישית עבור המכשיר באותו נושא ביקשתי לפרוס את ההשתתפות העצמית בסך 699 ₪ ב-36 תשלומים כמו בפעמיים הקודמות והמתנתי לתשובה שהגיעה לאחר 3 שבועות בטל' ,בעת קבלת האישור ל-36 תשלומים בטל' ביקשתי להזמין עבורי מכשיר אייפון 4S מחודש בצבע לבן ולא בשחור שהיה בידיי, המכשיר הוזמן לסניף ב"ש, שפניתי לאסוף את המכשיר הנציג אמר לי שלא ניתן להחליף צבע וביקש שאמתין עוד מס' ימים למכשיר 4S שחור שהוא מזמין עבורי,ביקשתי שבהזמנה החדשה יצוין שמדובר בעסקה ב-36 תשלומים,לאחר יומיים אספתי את המכשיר וקבלתי טופס שבו לא היה מצוין מס' התשלומים ובתשובה מהנציג נאמר שהתיעוד מופיע אך ורק במחשב ולא יוצא ללקוח וכמו שהיה בפעמיים הקודמות כך יהיה גם הפעם,במועד החיוב אחרי הופתעתי שהו"ק חזרה לאחר שהיה ניסיון לחייב יותר מ-1400 ₪ ,ניסיתי להשיג נציג שירות בטל' ובפייסבוק מס' ימים והצלחתי לדבר התברר לי שתביעת הביטוח הינה בתשלום אחד ולא כפי שסוכם ואז חזר כל הדין ודברים שניהלתי לפני קבלת האישור ל-36 תש' ונאמר לי שמעולם לא היה אישור ל-36 תש',ביקשתי להחזיר את המכשיר המחודש מכיוון שאין באפשרותי לשלם עבורו ונמסר לי שלא ניתן ושאני חייב לשלם אותו עד 10 תש', עסקה שלא התאימה לי בזמנו בגלל העלות החודשית של המסלולים, הו"ק שחזרה גרמה לי בעיות בחשבון הבנק כך שהו"ק שאחריה לא כובדו,
לאחר מס' פניות למוקד השירות בניסיון להגיע להבנה הגיעה דרישת חוב של 11000 ₪ עבור המכשירים והשיחות והתיק הגיע לעו"ד ,בניסיון להסביר ולפתור את המצב העברתי לעו"ד פנייה אישית ומסמכים של המצב הכלכלי שלי ושל טיפולי הפוריות שאני ואישתי עוברים,העו"ד נדמה לי ששמה רוית גילתה אמפתיה למצב ובדקה את העניין שוב וחזרה אלי בתשובה שאתם לא מוכנים לשום הסדר ויותר אין לה מה לעשות בנושא,פניתי להוצל"פ בבקשה להסדר תשלומים ולאחר חקירת יכולת נקבע לי לשלם 300 ₪ בחודש ,סכום שלא הצלחתי לעמוד בו מכיוון שסך החובות שלי ושל אישתי עולה על 200.000 ₪ והנני לפני פשיטת רגל במידה ולא הצליח להגיע להבנה עם הנושים,שעם רובם הצלחתי להגיע להסדרים ואף להפחתות משמעותיות מהחוב לאחר שהבינו את המצבי הנפשי והכלכלי והלחצים שמופעלים עלי.
החל מהחודש המשכורת היחידה שנכנסת למשפחתי מעוקלת לטובתכם ע"י עו"ד מטעמכם שלא מוכן לשום פשרה או הסדר הגיוני ,פעולה זו הביאה את משפחתי לחרפת רעב ופת לחם ונותרתי עם שכר של 3762 ש"ח לחודש, לאור הנסיבות אני נאלץ לפנות אליכם בבקשה להתערב בנושא במיידי לקדם פיתרון,
חשוב: אינני מסיר אחריות ומעוניין להגיע לסדר מנגד אבקש גם מחבתרכם לקבל אחריות על המקרה הנ"ל

כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה