פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אלקבץ יהודה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי אלקבץ יהודה, ואני מנוי מזה כשנה בחברת הוט מובייל.
ביום חמישי האחרון - 11/6/2015 בשעה 11:17 התקשרה אלי נציגה של חב' פלאפון, בחורה בשם ספיר, ושכנעה אותי לעבור בחזרה לחברת פלאפון. (התקשרה ממספר 03-6969166)
לאחר מסע שיכנוע, ןלאחר שקיבלה אישור מ"הממונים" עליה, הגענו לסיכום כדלקמן:
ארבעה סימים ללא חיוב
שיחות ומסרונים ללא הגבלה, וחבילת גלישה של 5 גיגה בשני מנויים, ן7 גיגה בשני האחרים.
כל זאת בעלות של 39 ש"ח למנוי (וגם זה הרבה יותר יקר ממה שאני משלם להוט מובייל)
הסכמתי, ומסרתי פרטי תשלום
כשעה לאחר מכן, בשעה 12:06 התקשרו אלי מחברת פלאפון ממספר - 072-2211891 ותיאמו איתי מסירה של הסימים באמצעות שליח עד הבית ליום ראשון 14/6 בשעות הבוקר.
ביום ראשון יצר עימי קשר השליח, ומסר לי את הסימים.
להפתעתי, מצאתי כי חוייבתי על ארבעת הסימים בסך של 200 ש"ח - צורפה חשבונית לסימים.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ודיברתי עם בחורה בשם דבי, אשר לא הצליחה למצוא כל איזכור או רמז לאותה התקשרות שעשיתי, ואף מסרה כי לא יתכן כי קיבלתי עסקה כזו.
דבי אף הוסיפה כי מדובר בחברה חיצונית המעניקה שירותי טלמרקטינג לחברת פלאפון.
ברור כי אין נפקא מינא אם מדובר בחברה חיצונית, או בעובדי פלאפון, מדובר בעיסקה ובחוזה תקף ביני לבין חברת פלאפון, וכל נסיון לנסות לגלגל את האחריות לפתחה של חברה חיצונית הינו בבחינת הפרה בוטה של חוזה ההתקשרות.
כמו כן, פלא היה בעיני כי פרטי ההתקשרות לא היו מעודכנים במחשבי החברה, וחמור מכך, במחשב הופיעו מחירים שונים וגבוהים בהרבה ממה שסוכם עימי טלפונית.
אי לכך, ביקשתי לבטל לאלתר את ההתקשרות - מס' פניה - 485265820
לסיכום:
אכזבה עמוקה מחברת פלאפון. אך הקלה רבה כי כבר אין המדובר במונופול השולט בשוק, וקיימות אלטרנטיבות רבות.
אני לחברת פלאפון כבר לא אתקרב.
את מכתב התלונה הזה בכוונתי לשלוח לכל גורם אפשרי - החל מפניות הציבור במשרד התקשורת, וכל אתר תלונות אפשרי, ואם אוכל באמצעות מכתבי זה, למנוע עוגמת נפש גם מאחרים - לו יהא זה שכרי.
בברכה
*********

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה