פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין קשר בין הבטחות למציאות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רצ"ב תלונה שהעברתי לפלאפון. מן הראוי שתהיו מעורבים כי בטוח שאינני בת יחידה.....
זהבה ראשית רח' שמשון 49 חיפה 3467818 טל. 04-8255138 סל. 054-6212580


Email: [email protected]


20 יולי 2015

לכבוד
פלאפון שרות לקוחות כל הזכויות שמורות
פקס. 03-5728045


הנדון: הולכת שולל – אין שום קשר בין הבטחות המוקדנית למציאות

טל. 054-6212580 054-4887443 (נותק לאחרונה)


עד נובמבר 2014 הייתי לקוחת סלקום בתכנית שהתאימה לצרכי. בסיום התכנית הועברתי בלי לידעני לתכנית אחרת שלא התאימה לי ונציגת סלקום סרבה להחזירני לתכנית המקורית ועזבתי.

ב-8.11.2014 בדקתי הצעות בזק בינלאומי. הבהרתי שנושא השיחות ו sms לחו"ל חשוב לי וזאת בגלל שילדי ומשפחתי הקרובה חיים בחו"ל. הדגשתי שאינני מרבה לטלפן ורוב התקשורת נעשית בסקייפ.
נציגת בזק בינלאומי היתה מלי טל. 050-6659759.

הצעתה של מלי היתה טלפון קווי + 3 קווי סלולר של פלאפון ב-225 ₪ לחודש. סכום זה כלל:
1. שיחות בלתי מוגבלות ושליחת sms בארץ.
2. שיחות בלתי מוגבלות וsms לשלוש ארצות בחו"ל בהתאם לבחירתי.

הצטרפתי לתכנית ב8.11.2014 ובחרתי בסלובניה, אוסטרליה וארה"ב.

כפי שציינתי לפני מלי מרבית התקשורת בסקייפ ואתם יכולים להיוכח שאיני מרבה להתקשר טלפונית. ואכן עד חודש מאי 2015 לא התקשרתי ולא שלחתי sms לחו"ל.

במאי ויוני התקשרתי טלפונית וכן שלחתי sms לסלובניה ולאוסטרליה ולהפתעתי חוייבתי על כך!!!

הדבר אינו מקובל עלי ואני מבקשת לזכות אותי עבור החיוב.

סרוב יעודד אותי לעזוב את פלאפון!!!

לאחר שעזבתי את סלקום התקשרה אחראית מח' שימור לקוחות, התנצלה והציעה להחזירני לתכנית המקורית במחיר יותר זול. סירבתי!!! מאז הם ממשיכים להתקשר שוב ושוב וואני דוחה את הצעותיהם.

אני מקווה שהחיוב מקורו בטעות שתתוקן שאם לא כן אראה בכך הולכת שולל ואי קיום הבטחות. ברור שדחיית בקשתי תזכה את סלקום באוזן קשבת וכן תגרום לי להתעניין בהצעות של מתחרים אחרים.

ברצוני להדגיש שגם בעתיד אין בכוונתי להרבות בשיחות טלפון ומשלוח sms לחו"ל אולם אם פה ושם אעשה זאת אדע שבדבר אינו כרוך בהוצאה נוספת.

ב ב ר כ ה,


כספי סוג הנזק :
החזרת החיוב פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה