פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני רכשתי סים בחנות פרטית בפתח תקווה שלמתי במעמד רכישה באשראי שלי 50 שקלים נאמר לי שעל מנת להפעיל את הסים אני צריכה ליצור קשר עם שירות לקוחות פלאפון *166.התקשרתי ביום ראשון 26/07 לשירות לאחר שיחה של שעה נציגה 4 פעמים שאלה אותי האם שילמתי על הסים,עניתי לה שכן שולם באותה חנות.היום ב27/07 קבלתי חשבונית מחברת פלאפון על חיוב עבור סים 48.99 ל10 תשלומים.לא נאמר לי במעמד השיחה על כך שאצטרך לשלם שוב.היום פניתי שוב לחברת פלאפון בשיחה עם נציגה בשם מירית מצוות עומר בשירות לקוחות הסברתי לה את הבעיה.התשובות שקבלתי ממנה היו שזה לא מעניין את חברת פלאפון איפה רכשתי את הסים וגם לא ברור לה למה לא הלכתי לנקודת שירות.לאחר הסבר שאני גרה בעיר שיש רק נקודת שירות 1 ונמצאת מאוד רחוק מהבית,הנציגה אמרה לי שהייתי צריכה לנסוע אז לרמת גן בשביל לרכוש סים.בתחילת השיחה היא הציע לי (בתור טובה) זיכוי על אותם תשלומים שחברת פלאפון הולכת לחייב אותי. לאחר ויכוח של 40 הסכמתי לחיוב זיכוי ואז נאמר לי ע"י אותה נציגה שכבר אין אישור לזיכוי ואצטרך להגיע פיזית לחנות שבו רכשתי סים על מנת לקבל זיכוי.בקשתי ממנה לדבר עם מישהו ממונה אליה.נציגה אמרה שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות. לאחר שבקשתי לשוחח איתן כרגע היא אמרה לי לי מצוטטת "אמרתי לך אין מנהל כרגע" ונתקה לי את השיחה כמובן אני כבר לא מדבר על צורת דיבור שלה וטונים.אני לא מצליחה להבין למה אני צריכה לדבר עם נציגים כאלה???ולמה מגיעה לי שירות כזה???וכל זה בגלל 50 שקל!!!שאני שילמתי פעמיים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה