פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית האחרונה נוסף לי תשלום לא רגיל בגין שיחות 1900 קווי זהב- שיחות מאוד יקרות אשר נגבות מהלקוח כבדרך אגב במידה ובמקרה חייגתם למספר עם קידומת 1900 בלי לדעת שהמספר הזה שונה משאר המספרים הקיימים. במקרה השיחות שלי למספר הזה גם היו לחברת פלאפון עצמה, כיוון שכשמחפשים באינטרנט את המספר שלהם זה מה שעולה בתור מספר שירות הלקוחות שלהם.. ברוב חוצפתם אין כל בקשה לאישור חיוג למספר זה בתשלום נוסף או הבאה לידיעה של דבר זה, אלא זה מספר ככל שאר המספרים, רק שבחשבונית אח"כ רואים את החיוב הנוסף. את פלאפון לא מעניין שהשיחות חויגו אליהם ולא נצרכו שום שירותי תוכן, ולא אכפת להם שהם חלק מהטעיית הציבור וגניבה, ולא מעוניינים לטפל בעניין, מה שגם הם לא מוכנים לחסום את השיחות הללו.
דיברתי עם כמה נציגות, וגם שלחתי אליהם מכתב עם פירוט השיחות וכאשר התקשרתי לברר האם הפקס ששלחתי התקבל- הנציגה שענתה לי פשוט קראה תוך כדי את המכתב ששלחתי וענתה לי עליו כבדרך אגב כאשר התשובה שנתנה לי נחשבת לתשובה הרשמית של החברה על הפנייה שלי. וכל זה על 10 שקלים- זה מה שהם לא מוכנים להחזיר.
בקיצור חברה פח, אל תעברו אליה בחיים. אני בטוח יעבור לחברה אחרת בימים הקרובים.
כספי סוג הנזק :
ניהול נכון, הודעה מראש על חיובים נוספים לפני שהלקוח מבצע אותם, טיפול נכון וביטול התשלום הנוסף במקרה כזה של אי ידיעה ולא נפנוף של הלקוחות שלכם, ובכללי ביטול כל הגניבות האלה שמכניסים לנו מהצדדים! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה