פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל ואי קיום חוקי הגנת הצרכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
קניו הזהב ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני באתי לתחנת השרות של פלאפון ליד קניון הזהב ברש"לצ לצורך תיקון המכשיר שברשותי. הנציגה שבדלפק נכנסה למחשב עשתה רושם שהיא מזועזעת מהמחיר שאני משלם והודיעה לי שתוזיל לי את התוכנית ובנוסף אקבל מכשיר חדש. התרצתי והעסקה בוצעה. כששבתי לביתי הבנתי שהכוונה הייתה למכור לי מכשיר יקר מאד(מעל 1600 ₪) באמתלה של הוזלה כביכול. מיד התחרטתי וכעבור ארבעה ימים-כולל שישי שבת- חזרתי ובקשתי להחזיר את המכשיר. הנציג סירב בגלל הסיבה הבלתי סבירה שעשיתי בו שימוש.הסברתי שהמכשיר אינו מתאים לי יקר מדי ואינני רוצה בו. השארתי אותו בידי המוקדן והלכתי לדרכי. לתדהמתי בחשבונית האחרונה ראיתי שמחייבים אותי על מכשיר שאינו ברשותי ואינני רוצה בו. ברצוני להבהיר שבזמן הרכישה הם פותחים את האריזה מעבירים את ה-sim- משדרגים ובודקים שהכל כשורה.למעשה הם מבצעים בו שימוש כדי לטעון אחר כך שנעשה בו שימוש ולכן אי אפשר להחזירו. ברצוני להבהיר שאני בגילי המופלג (81 ) מבצע מעט מאד שיחות -בעיקר עם בתי המשרתת בצהל ואחותי הקשישה ממני ב אר"הב.לפקס ששלחתי להם עם נימוקי נענתי שגם מכונת כביסה שנעשה בה שמוש אי אפשר להחזיר. השוואה מגוחכת לדעתי.
עגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת החיובים וזיכוי על התשלמים שנגבו. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה