פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת לתקן מכשיר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברשותי מכשיר של חברת פלאפון זה מספר שנים מספר 0507213000,
התקופה האחרונה(מנובמבר 2005) המכשיר מתקלקל ללא הרף.
מבקש שתפתחו את כרטיס התיקון של המכשיר ותווכחו שהייתי בשרות התיקונים בנתניה יותר מ10 פעמים בתקופה האחרונה.
בכל פעם הובטח לי כי המכשיר תוקן . לפעמים הודיעו לי שהוחלף
אבל תמיד התקלקל שוב.
מבקש להזכיר :להגיע לאזור התעשייה הדרומי בנתניה לוקח זמן עולה כסף. באמצע השבוע עלות של שעות חופשה.
בפעם האחרונה ביום שישי28/04/2005 כאשר טענתי שאין קליטה במכשיר, נמסר לי ע"י מנהל השרות כי בכפר יונה מיכון ששרפו את האנטנה אין קליטה!!!!!!!
כאשר טענתי שיש לי מכשיר נוסף שלהם ואצלו אין בעיות ,טען הבחור שהמכשיר שלי מיושן ולכן הוא לא קולט (למרות שהמכשיר לא כול כך מיושן).
והוא מציעה לי שידרוג של המכשיר!!!
מאד מוזר אני משלם סכום של כ40 שקל כל חודש אחריות על המכשיר .וכאשר הם לא מצליחים לתקן את המכשיר אני צריך לרכוש חדש.
מכוון שיש לי בת בגיל העשרה ,ואין אני יכול שלא יהיה לה טלפון אמין,
נכנעתי ועשיתי שידרוג .כאשר אני ממשיך לשלם על הטלפון הקודם אשר לא הצליחו לתקן ואת תוספת השדרוג.
מה עוד שהובטחו לי הבטחות במחיר השיחות והאחריות כהטבה, והסתבר שאת מה שקיבלתי מקבלים כולם .
לידיעתכם.
מרגיש רע מאד על ההתנהגות
לא הוגן לנצל את העוצמה של החברה מול האזרח הפשוט שאין לו את העוצמה מולם.
לידיעתכם כאשר ביקשתי את תדפיס הביקורים שלי בחברתכם
מה שרואים על המסך בתחילה נמסר לי שהדבר לא ניתן ????
מכוון שלא מצאתי אפשרות להגיע למנכ"ל החברה, אני פונה אליכם
מכוון שכבר הפסדתי בכל התהליך והצלחתם לגבור עליי ורכשתי מכשיר חדש
אני שולח לכם מכתב זה לידיעה, והייתי מאד שמח לקבל את חוות דעתכם על כל התהליך,
לידיעה .כאשר ביקשתי משרות לקוחות אישור על מספר הפעמים אשר ביקרתי לשם תיקון המכשיר קיבלתי להפתעתי אישור על 5 ביקורים בלבד כאשר בכול השיחות לפני הבקשה הם הסכימו איתי על מספר ביקורים גדול יותר.
בנוסף אנשי פניות הציבור שלהם מאד מקצועיים עד כדי ניסיון לשכנע אותי ששני תקלות בחודש זה סביר ומקובל.
וכמובן שלא אפשרו לי להגיעה לדרג גבוה יותר.
מכוון שלא הצליחו לתקן את המכשיר מנובמבר 2005 ועד אפריל 2006 מבקש לקבל חזרה את כל הסכום אשר שילמתי עבור שרות התיקונים בתקופה זאת.
כל טוב
ותודה
פוקס משה
עוגמת נפש עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אסף - אחראי פניות לקוח שם ותפקיד:
מר פוקס טופל על ידי אחראי פניות לקוחות של חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה