פיצוי ללקוחה שהיתה ללא קו במשך יומיים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 21/3 חלה תקלה ברשת פלאפון לכל הלקוחות. מתאריך זה מהבוקר לא היתה רשת, לא היה ניתן לבצע שיחות ולא לקבל שיחות, לא לגלוש באינטרנט, לא להתחבר לווטסאפ, ובקיצור לא היתה תקשורת עם העולם .
גם בתאריך 22/3 עדיין הייתי מוגבלת בשיחות יוצאות ונכנסות, למרות שהתקלה כביכול תוקנה, עדיין חלק מהלקוחות עדיין היו עם בעיות, ואני ביניהם.
חברת פלאפון הבטיחה שתעדכן את לקוחותיה כאשר התקלה תסתיים ותפצה אותם.
עד היום לא קיבלתי שום הודעה רשמית כלקוחת פלאפון, שהתקלה הסתיימה.
אך מכיוון שאני יודעת זאת מחבריי,
התקשרתי לברר מה הפיצוי שחברת פלאפון מפצה את לקוחותיה.
נאמר לי שיש 3 אופציות:
1. חבילת 20 ג'יגה של גלישה
2. חבילת מוזיקה
3. 500 דקות שיחה מהארץ לחול
סעיף 1 אינו רלוונטי לי, מכיוון שאני לא גולשת בכמות כזו
2 - לא רלוונטי לי, אינני משתמשת בחבילות הללו ובטח שלא ארצה לקבל חבילה שאינה נוגעת לי + חבילה שלאחר השימוש בה אצטרך לרדוף אחרי פלאפון כדי לבטלה ואם לא , אמשיך לשלם עליה.
3. לא רלוונטי עבורי שיחות לחול.
מדוע לא לפצות את הלקוחות בזיכוי כספי כלשהו , בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לנו ?
מיותר לציין את כמות הנזקים שנוצרה ביומיים הללו, הן מבחינת עוגמת נפש והן מבחינה כלכלית.
|
כלכלי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|