פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה בחסר+מעשה רמיה (לכאורה) נושא התלונה:
צדוק עפר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכשיר הטלפון שבבעלותי ניזוק והוחלף לטלפון חדש!!! כלשון נציגת השירות, מאוחר יותר התברר כי המכשיר החדש אינו נטען אחרי ההחלפה (נזק רב משום שבמקצועי כרופא עלי להיות זמין משך 24 שעות) ביום א' ביקשתי שירות שליחויות אך לא נתאפשר לדברי נציג החברה וכך שלחתי נציג מטעמי עם הטלפון, בסניף נאמר כי הטלפון מלא ירוקת!!! (להזכירכם טלפון חדש ע"פ הנאמר) והסוללה חלשה (אע"פ שעבדה לפני כן למעלה מיומיים ללא טעינה), הטלפון הגיע לידי אחרי "תיקון" כשהוא מושבת לחלוטין, פניתי לנציגת שירות בשם אולגה בויקו ודרשתי שליח בו ברגע, הפיצוי היחיד שמצאתי לנכון לדרוש ותיקון מיידי של המכשיר, גם הממונה עליה יאיר ירום לא מצא כל דרך לספק לי את השירות המגיע לי ולמרות כל דרישותי הלגיטימיות. אחרי כישלון חזרתי למתן שירות הודיע כי יספק לי שליחות רק למחרת היום אחר הצהריים
עד כאן הפרטים היבשים.
דיון: מעבר לזכותי כלקוח לקבל שירות, מעבר לחובתו של נותן השירות לצאת מגידרו ולספק את חלקו בחוזה לכל הפחות, מעבר לנזק הכספי שנגרם לי ונמדד באלפי שקלים, מעבר לתרמית לכאורה של טלפון חדש אך מלא ירוקת??
מעבר לכל אלו אני מביט על "שרשרת המזון" של נותני/מקבלי השירות ומצר על כך שדווקא הגופים הגדולים כמו חברת פלאפון רומסים את זכויותינו כלקוחות ולא ממלאים את חלקם בחוזה. כנותן שירות בתחום הרפואה הפרטית אני עושה כל שביכולתי לתת לפציינט סעיף מעבר לחוזה בינינו, אני מנסה לתת דברים רבים שאותם הגדרתי ככאלו שאיני מקבל כקניין/צרכן/לקוח, אילו רק חברת פלאפון על עובדיה היתה עושה את המאמץ לרצות את הלקוח ולספק לו את המגיע לו- שירות ותו לא, לא זמן אויר כפיצוי, לא מכשיר חדיש יותר אך ורק את המשתמע מההסכם בינינו ולבטח לא גרימת נזק כספי ללקוח ועוגמת נפש כה רבה.
+נזק כספי רב (מדיד חלקית) סוג הנזק :
לא פיצוי כספי ולא התנצלות מטעם החברה, שירות ראוי ו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פנייתו של מר צדוק טופלה לשביעות רצונו על ידי נציגי חברתנו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה