פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב 99 ש"ח בגין מעבר בין חבילות בחברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה בחודש מאי 2015, הצטרפתי לוואלה מובייל השייכים לחברת פלאפון במחיר של 35 ש"ח לחודש.
לאחר שנה המחיר קפץ אוטומטית ל 89.04 ₪ לחודש מאחר ושכחתי לעדכן חבילה לפני שעברה לה שנה.
כך יצא שבמאי שילמתי 88.64 ש"ח, ביוני 2016 שילמתי 88.24 ש"ח, ביולי 2016 שילמתי 89.04 ש"ח.
לאחר שגיליתי שחלפה שנה נכנסתי לאתר פלאפון לעדכן לחבילה חדשה של 29.9 ש"ח בחודש.
מחיר שירות דמי מעבר חד פעמיים לתכנית - 99 ש"ח.
מה שהופך את החיוב הראשון ל 127.98 ש"ח.
כלומר מעבר לכך שחוייבתי 3 חדשים מחיר מופקע של 89 ש"ח החודש אני אמור לשלם 127.98 ש"ח על דמי מעבר בין תוכניות.
אני שוחחתי עם מוקד השירות הטלפוני היום ומנהל אמור לחזור אלי טלפונית.
אני מתכוון לדרוש את דמי המעבר חזרה + פיצויי עוגמת נפש.
בברכה,
ליאור גרינוולד




עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי דמי מעבר 99 ש"ח + פיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה