פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיכיתי 15 דקות על הקו לשירות, ואז עוד שעה נוספת, ולא קיבלתי עזרה נושא התלונה:
זיו שחר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
חזרתי לארץ לפני כחודש. רכשתי כרטיס סים בחנות קופיקס, ונרשמתי למסלול של walla. הסים לא התאים למכשיר שלי (חתכתי אותו בגודל לא נכון, היה נחמד אם היו מזהירים אותי על כך מראש בחנות...).

קניתי סים נוסף, והתקשרתי כדי לחבר אותו לקו שלי 050-4564465. המתנתי כ-15 דקות על הקו, ענתה לי אורטל, העבירה אותי לשירות הטכני (כל זה היה באזור שעה 18:00).
בהתחלה נאמר לי שאני מספר משהו בתור. חיכיתי ש ע ה שלמה, אמיתית, 60 דקות. ולא ענו לי עד הסוף המר. באסה רצינית. הרגשתי שלחברה שלכם לא אכפת בכלל מהזמן שלי.
בזבוז זמן סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה