פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר סמסונג NOTE 4 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תחנת שרות פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מחזיק במכשיר נוט 4 אשר נקנה מחברת פלאפון במרץ 2015, ומבוטח בביטוח תיקונים של פלאפון.
בספטמבר 2016 התגלתה תקלה במכשיר וביום ה' 08/09/2016 פניתי לתחנת השרות של פלאפון ב פ"ת.
בתחנה טענו שיש להעלות את מערכת ההפעלה מחדש , דבר הכרוך באבדן המידע השמור במכשיר. נאמר לי שניתן לגבות את המידע בעזרת אפליקציית "פלאפון- קלאוד" בעלות של 9 ש"ח לחודש . הסכמתי לכך אך עובדי תחנת השרות לא הצליחו להפעיל את האפליקציה במכשיר שלי ! ולבסוף נאלצתי למסור אותו לתיקון ללא גיבוי.
כעבור כשעה הוחזר לי המכשיר ללא המידע בטענה שהוא תקין .
כאשר ניסיתי להפעיל את המכשיר בתחנת השרות התברר שהתקלה לא תוקנה והמכשיר כלל לא נבדק לא בטרם בוצע ההליך המיותר והמזיק ולא לאחר הביצוע.
לבסוף נשלח המכשיר למעבדה והובטח לי שהוא אמור לחזור מתוקן ביום ג' 13/09/2016 .
במעמד המסירה ניתן לי מכשיר חליפי למשך זמן התיקון מסוג גלקסי J1 מכשיר קטן אשר יכולותיו אינן בגדר השוואה לנוט 4. כאשר ביקשתי מכשיר הקרוב יותר בביצועיו למכשיר שלי נאמר לי שאין ברשותם מכשיר כזה.
ביום ב' 12/09/2016 , בשעות הערב התקשרו מתחנת השרות והודיעו לי שבשל חוסר בחלקים במעבדה לא תוקן עדיין המכשיר ושעלי להמתין עוד כמה ימים. מאז לא חזרו אלי...
ב 16/09/2016 פניתי לשרות לקוחות ונאמר לי שהמכשיר בתיקון ויישלח מייל למעבדה לברר את מצבו ויחזרו אלי. לא חזרו אלי...
ביום ב' 19/09/2016 שלחתי תלונה לפניות הציבור בפלאפון וקיבלתי מענה אוטומטי שיענו תוך שבעה ימים , גם זה לא עזר, לא חזרו אלי...
ביום ד' 21/09/2016 , התקשרתי לשרות התיקונים ושם נאמר לי שיבדקו ואז חזרו עם תשובה שעקב מחסור בחלפים לא מתקנים מכשירי נוט 4 בחברה , אבל המוקדן אמר שראה מייל העוסק במה שהוגדר בפיו כ"קבוצת מעוכבי נוט 4" , שם נאמר שניתן להחליף את הנוט 4 במכשיר סיני וואווי P9 , "חדש, לא מחודש..." . לשאלתי ממתי קיים הסדר זה נעניתי שמיום א' 18/09/2016. תוך כדי שיחתי עם המוקדן התקשרו מתחנת השרות לגבי אותו הסדר.
מאחר והP9 אינו דומה וגם אינו תואם את תכונות הנוט 4 סירבתי, ודרשתי שפלאפון תתקן את המכשיר או תספק לי נוט 4 חדש תמורתו.
המוקדן אמר שלכך החברה לא תסכים אבל הם יכולים להשיב לי את המכשיר שלי במצבו ללא תיקון. גם לשם כך (החזרת מכשיר תקול) נדרשים מספר ימים והוא יהיה בפ"ת ביום א' 25/09/2016 .
עד כתיבת תלונה זו טרם הודיעו לי להגיע לאסוף את המכשיר.
אני ממתין למכשיר ולתגובת פניות הציבור בפלאפון.
במידה והנושא לא יטופל אתקן את המכשיר על חשבוני או אקנה חדש ואפנה לתביעת פיצויים אישית או ייצוגית בגין הנזק הכספי, אי מתן השרות ששולם עבורו ועגמת הנפש.
בזבוז זמן , עוגמת נפש,אבדן המידע במכשיר אי מתן שרות הולם נזק כלכלי בכך שכעת אני נדרש לקנות מכשיר או לשלם בעבור התיקון של מכשיר זה סוג הנזק :
תיקון המכשיר מיידית גם במעבדה חיצונית או מכשיר חדש מאותו דגם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה