פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
כהן כרמלה קטי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב-10 לינואר 2017 טסתי ליוון ל-3 ימים. ברשותי פלאפון של חברת פלאפון. לא ביקשתי להצטרף לשירות חו"ל. כי ההתקשרות עם המשפחה בוצעה באמצעות הוטסאפ. פלאפון צירפה אותי ללא ידיעתי לשירות וחויבתי בסך 75 ש"ח. ביררתי עם נציגת השירות, ריטה, והיא טענה כי אני מצורפת לשירות משנת 2015.
בשנת 2015 הצטרפתי חד פעמית לטיול לצרפת.
לא יתכן, כי חברת פלאפון תצרף לקוחות אוטומטית, כל פעם שהם נוסעים לחו"ל, ללא בקשתם.
דורשת לזכות אותי במיידית על הסכום, אחרת אעבור לספק אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה