פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציגות חברת פלאפון בעמדת קריית הממשלה בחיפה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני עובדת ברשות מקרקעי ישראל מחוז חיפה, בתאריך 6/2/17, ניגשתי לעמדת פלאפון בבניין בו אני עובדת על מנת לשדרג את הטלפון של בתי רונית לניאדו העובדת במשרד הכלכלה בחיפה בהדר.

רונית לניאדו בתי בהריון ולכן העבירה לי את ההודעה שנשלחה לה ע"י פלאפון בתאריך 5/2/2017 למספר נייד 0506240504: שהיא מוזמנת לקחת את המכשיר בתאריך 5.2 או 6.2 . בהתאם להזמנה שבוצעה על ידי רונית בתאריך 24/1/2017 .

כשהגעתי לעמדה ואחרי חצי שעה של המתנה , הסברתי לאחת הנציגות שברצוני לקחת את הטלפון של בתי.

הנציגה קראה את ההודעה אולם מסרה לי שזו לא הודעה לקחת את הטלפון אלא הודעה שהוזמן טלפון ניסתי להסביר לה שלא כך הדבר אולם היא התעקשה שאני לא צודקת.

לאחר שבקשתי מבתי לשלוח שוב הודעה על כך שניתן לפנות לעמדה ניגשתי שוב לעמדה והמתנתי שוב בתור כחצי שעה, ביקשתי מהנציגה שוב לקרוא את ההודעה , וכי היא טעתה בכך שאמרה לי שההודעה היא על כך שהזמינה טלפון, הנציגה לאורך כל הזמן דיברה בטון גבוה ותקיף אני לא התווכחתי איתה למרות שהיא טעתה , ביקשה לדבר עם בתי רונית, ואכן שוחחה עם בתי ובמהלך השיחה הנציגה לא נתנה לה לדבר ורק צעקה עליה ( השיחה מוקלטת) ואפילו שהבינה שהיא טעתה לא הודעתה בכך והמשיכה לתקוף ובנוסף לחוצפה הנציגה שהייתה לידה אף אמרה לה בתקיפות תנתקי את הטלפון.

לא מובן לי איזה סוג של שירות זה. לאחר השיחה, עם בתי , הנציגה התקשרה למנהלת שלה, ומסרה כי יש לשלם סך של 350 ₪ על טלפון שנתנו לה בזמנו שהיא מעוניינת לקנות דבר שהוא לא נכון ומטעה מהסיבה שחצי שעה לפני כן הייתה עובדת אחרת ממשרד הכלכלה ששילמה 25 ₪ על המכשיר, בנוסף ליחס המזלזל של הנציגות במהלך ההמתנה נסיתי להתקשר למנהל שלי על מנת למסור לו שאני מתעכבת , אחת הנציגות שבעמדה צרחה עלי שאני מצלמת אותה...

ברצוני להלין על התנהלות לא תקנית ומזלזלת של העובדות של החברה שהרי צריכות לתת את השירות המיטבי ללקוחותיהם.

אני בטוחה וסמוכה כי בעקבות המכרז החדש יש הרבה פניות , מצד עובדים רבים לדלפק השירות אך אין כל סיבה שהיחס יהיה בצורה כזאת שכן, אני ובתי עובדות מדינה משלמות להם את הכסף בשביל הפלאפון ולא מקבלות אותו בחינם.

אין ספק שבשדרוג הבא של המכשיר שיהיה עוד 18 חודשים אחשוב פעמים ואף יותר אם בכלל לשדרג אותו ולקנות מחברת פלאפון מכשיר וזה בגלל הרושם שנשאר לי ולביתי.

אודה להתייחסותכם.

רחל לניאדו

0537741103

רונית לניאדו


0506240504
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה