פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא טוב וגביית כספים מוגזמת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
1. אני עובדת מדינה וצרפתי את 3 ילדי לחברת פלאפון.
2. אני מאוד לא מרוצה מהשירות אותו אני מקבלת ממוקד פלאפון עובדי מדינה ושירות הלקוחות הכללי (וזאת בלשום המעטה).
3. סך הכול אנחנו 4 מנויים בחברת פלא פון.
4. ילדי נמצאים במסלולים שהתשלום עליו הינו 34.90 ₪ לחודש.
5. מזה כחמישה חודשים אני משלמת כמעט פי שתיים מהסכום אותו אני אמורה לשלם בחודש.
6. מעבירים אותי בין מוקדים כל פעם בטענה כי זה לא המוקד שמטפל בי כאשר הבעיה לא באה על פתרונה.
7. תקציר:
מסלול של שני מנויים הסתיים (מתוף 3) – התקשרתי על מנת לחדש את המסלול – כפי שמתבקש – טענו שאיחרתי ביום להתקשר, זאת למרות מה שכתוב על גבי החשבונית – לאחר שחידשו למנויים את המסלולים התברר חודש מאוחר יותר שחידשו מסלולים לא למנוי הנכון כך ששוב שילמתי מחיר גבוה מאוד בנוסף לדמי מעבר לחינם ותשלום גבוה עבור החודש.
8. לשם הדיוק מנוי אחד המסלול שלו היה עד לחודש אוקטובר 2017 (היות וצרפתי אותו רק בחודש אוקטובר 2016) ודווקא אותו בחרה הנציגה לחדש לו מסלול בעוד שמנוי שבאמת הסתיים לו המסלול לא חודש עבורו – כך ששילמתי דמי מעבר כפולים ומיותרים וכן תשלום חודשי גבוה (89.9 ש").
9. כמובן ששירות הלקוחות האשים אותי בכך שלא אמרתי נכון את מספר הטלפון – דבר שלא ייתכן כי חזרתי על עצמי מספר פעמים וציינתי את המספרים שעבורם יש לחדש מנוי ובמפורש את המנוי שאין צורך לחדש עבורו (הרי לא ייתכן שאדם שפוי יחדש מסלול עבור מנוי שעתיד להסתיים בחודש אוקטובר 2017, בעוד שמנוי שהמסלול הסתיים לא יחודש) – יש להפעיל שיקול דעת והגיון בריא!!!
10. לא ברור לי איזה נציג/נציגה יחדשו מסלול למנוי שהמסלול שלו עתיד להסתיים בחודש אוקטובר 2017 וחידוש המסלול לא מיטיב עם הלקוח ולא משנה מאומה מבחינת התשלום!!!!!!!
11. כמובן שזיכוי מחברת פלא פון לא ניתן לקבל – כי בפלא פון הלקוח תמיד אשם!
12. מצער מאוד שכך נוהגים במוקדי שירות לקוחות – סיוע ועזרה לא קיבלתי ובכל פעם שפניתי התברר בסיכום ששילמתי יותר.
13. מגיע לי זיכוי עבור כל ההעברות בין מסלולים לחינם וכן עבור החיובים הגבוהים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה