פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות של פלאפון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת שירות יגאל אלון כתובת:
תחנת שירות יגאל אלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך ה 27.06.06 ביצעתי תביעת ביטוח על מכשיר שהמסך שלו נשבר .לאחר המתנה של שעתיים כמעט קיבלתי פלאפון אחר.
כאשר הגעתי הבית ניסיתי להטעין את המכשיר וזה לא נטען לי ,תוך כדי הניסיונות שלי להטעין את המכשיר התחיל להשמיע קולות (קול של קצר בתוך המכשיר )תוך כדי זה המכשיר התחיל התחמם בצורה מפחידה והמסך התחיל להפוך לשחור.
למחרת ניגשתי שוב לתחנת השירות ביגאל אלון שמה הציעו לי להכניס את המכשיר שוב לתיקון ,כמובן שלאור הבעיות שהיו במכשיר הבנתי שדבר זה נעשה ברשלנות תוך כדי סיכון הלקוח בהתפוצצות המכשיר(כבר היו מקרים כאלה שפלאפון התפוצץ מרוב חום) ודרשתי שיחליפו לי את המכשיר לדגם אחר. בתחנה סירבו רק לאחר דין ודברים החליטו הנציגים שהם מוכנים בתנאי שאני ירכוש בכסף את אביזרים כגון מטען וסוללה.לשמע הצעה זאת סירבתי בתוקף מכיוון שאין אני אמור להיפגע מהחלפת הדגם(הנציג אמר לי שהוא לא מוכן לתת לי בגלל שזה עולה להם כסף ושאת הבטרייה שלי מצידו שאזרוק לפח) כתוצאה מכך נשארתי בלי פלאפון גם באותו היום דבר שגרם לי לאי נעימות .רק למחרת בבוקר אחרי שיחה עם מנהלת שירות לקוחות (*166) נאותה תחנת השירות לתת אביזרים תמורת האביזרים שלי.
באותו יום שאישרו לי את החלפת המכשיר כולל האביזרים הגעתי לתחנה שם פגשתי את אחד הנציגים שטיפל בי יום קודם לו אמרתי שהסכימו להחליף לי כולל האביזרים התחילה אחת הנציגות לצעוק עלי ולהגיד לי לא אישרו לך כלום ולמה אתה משקר ,דרשתי ממנה שתבדוק במחשב ואז היא ראתה שהיא טעתה ביקשתי את התנצלותה וזאת לא "שמה עלי ")
לא ייתכן שפלאפון שיוצא ממעבדה שאמורה להיות סופר מקצועית תוציא מכשיר כמו שהיא הוציאה ,זוהי רשלנות של המעבדה ,ולא הייתי מגזים אם הייתי מגדיר את זה כרשלנות פושעת. מכיוון שזה רצף של בעיות שהיו במכשיר שמוכיחות מעל לכול ספק כי המכשיר שהובא לי היה מלכתחילה מקולקל .
אני חייב לציין כי השירות בתחנה הזאת היא גרועה בכול קני מידה .שירות איטי ,נציגים שצועקים ומעליבים לקוחות ויש לי מקרים שקרו שם לא רק לי אלא גם לעמיתי ..
אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש ועל בזבוז זמן ומשאבים מצידי כדי לקבל בסה"כ פלאפון שעובד.וכן פיצוי על העלבון שהעליבה אותי נציגתכם.
(אינני זוכר את שמה אך אני מוכן להגיע במיוחד לתחנה על מנת לזהות אותה אם הדבר יתבקש על ידי)
וכן אני דורש שתעשה בדיקה בתחנה שירות הזאת על ידיכם.
אני דורש את בדיקה של הדרגים הגבוהים היותר בעניין הזה.
בתודה רבה אייל כהן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה