|
|
|
|
|
|
כספים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום , לפני כשנה וקצת רכשתי מחברתכם פלאפון מסוג Huawei
לאחר חצי שנה המכשיר התקלקל ושפינתי לנציג מטעמכם בקניון רוטשילד בראשלצ אמר לי כי לחברת פלאפון אין ביטוח למכשירים מסוג זה (סינים/ יפנים) וכך עברתי מעבדה מעבדה עד שמצאתי מישהו שיכול לתקן זאת. היום יצרתי קשר עם מוקד הגביה על מנת להסדיר אמצעי תשלום (עברתי בנק) וכשפתחתי את החשבונית להפתעתי ראיתי שחויבתי במשך 7 חודשים על שירות fix4all למכשיר מסוג Huawei .
עכשיו מה שמעניין אותי לדעת זה איך ביטחתם אותי ללא ידעתי על מכשיר שאין לכם אפילו חלקי חילוף בשבילו? כרגע אני דורשת או שתתקנו לו את המכשיר במידי כי שוב הוא לא עובד... או שתתנו לי מכשיר חדש! כי הרי זה לא הגיוני שידעתם לגבות ממני כסף לביטוח על טלפון שאין לכם עליו בכלל ביטוח!
במידה ותחליטו לא לפצות אותי פיצוי הולם. אגש לבית משפט עם החוזה והחשבוניות והשיחה המוקלטת שלי מנציגת השירות שלכם היום שגמגמה לי בטלפון + קבלה שתיקנתי את הטלפון במעבדה פרטית. לידעתכם לאחר השיחה עם נציגת הגביה היא אישרה לי לא לשלם את החוב עד שהעניין יבורר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|