פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא קויימו - יתכן ואחרתי את המועד כי רק עכשיו גיליתי אתכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר הגיע לביתי נציג פלאפון מכיוון שביתי משרתת במקום בו ניתן לקלוט רק שיחות של חברה זו.
תלונותי הרבות נשלחו לחברה בזו הלשון:
לכב' נציג שרות פלאפון עסקי
בתאריך ה-20/2/06 ביצעתי עיסקה שבה רכשתי 3 מכשירים של חברת פלאפון על-מנת שיחליפו את מכשירי הסלקום שברשותי.
בין שאר המכשירים רכשתי מכשיר LG630 שאמור היה לשמש כמכשיר ראשי.
להלן טבלה עם הצרכים שלי כפי שהצגתי אותם, ההבטחות של הסוכן והמענה החלקי שקיבלתי.
הצרכים שהוצגו בפני הסוכן
מכשיר שיש בו לפחות 1000 זיכרונות כאשר בכל זיכרון ניתן לשמור לפחות 4 מספרים. שכן נכון להיום יש לי במכשיר כ-700 שמות שרובם עם מספרים מרובים
הבטחת הסוכן
אין בעיה – המכשיר המתאים לך LG630
המענה החלקי
המכשיר אכן מתאים אבל הדיבורית שלו מכילה רק 500 זיכרונות כך שאין לי אפשרות להשתמש במכשיר בשעת נסיעה.

.
הצרכים שהוצגו בפני הסוכן
עבר שבוע וחצי מאז הרכישה ועד שהגעתי להתקנה וגיליתי את הנ"ל. בו נבטל את העסקה או לחילפון נחליף מכשיר כי עדיין לא השתמשתי
מענה הסוכן
אין אפשרות כזאת עברו 24 שעות.
הצרכים שהוצגו בפני הסוכן -
מכשיר עם ספיקר
הבטחת הסוכן -
אין בעיה – המכשיר המתאים לך LG630
המענה החלקי-
למכשיר אכן יש ספיקר אבל בכל פעם שאני משתמשת בספיקר הדובר בצד השני שומע אותי באופן מקוטע.
הצרכים שהוצגו בפני הסוכן -
מכשיר עם סינכרון דו כיווני למחשב
הבטחת הסוכן-
אין בעיה – המכשיר המתאים לך LG630. תצטרכי כבל. אני אדאג שהכבל יגיע אליך.
המענה החלקי -
הגעתי לשרות לקוחות בקניון סיטי ברחובות ונאמר לי שאין אפשרות לסנכרון דו כיווני.
נוהלה שיחת טלפון מול הסוכן והסתבר שיש אפשרות אבל צריך להמתין כי במוקד החברה שנמצא בקניון הזהב ברשל"צ צריכים להשיג תוכנה.
לאחר אין סוף שיחות שלי עם הסוכן הוא גילה שיש אפשרות להוריד תוכנה מתאימה מהאינטרנט.
בפועל נכון להיום עדיין אין לי כבל (אני צריכה להגיע למרכז שרות כי הבנתי שהביתה זה כבר לא יגיע).


המצב העכשוי לאחר חודש ממועד הרכישה יש בידי 3 אפשרויות:

1. להשתמש גם במכשיר הסלקום וגם במכשיר הפלאפון כלומר לשלם לשני ספקים.
2. לדבר ברכב ללא דיבורית – כלומר להסתכן ולעבור על החוק.
3. לעצור בצד הדרך בכל פעם שאני מנהלת שיחה מהרכב.
בכל המקרים עלי לחפש את המספר בטלפון הקודם שלי להקליד ולשמור אותו ידנית דבר המהווה מטרד ובזבוז זמן משווע.

מהלך שיחות עם הסוכן:
בתאריך 5/3/06 לאחר שהייתי במרכז השרות והבנתי שיש בעיה ביקשתי לבטל את העסקה של המכשיר הספציפי משום שיש בעיה עם הדיבורית. נאמר לי שאין אפשרות כזאת שכן חלפו כמעט שבועיים מיום הרכישה (ואיך יכולתי לדעת קודם שהדיבורית איננה מתאימה?????????????) .
העלתי את האפשרות להחליף למכשיר אחר שיתן מענה לנושא הדיבורית. נאמר לי שאין למכשיר המתאים ספיקר. גיליתי נכונות לוותר על הספיקר ובלבד שתהייה לי דיבורית מתאימה ולא אצטרך לסכן את חיי.
נאמר לי שניתן לדבר עם אוזניה. בררתי את הדבר במשטרת התנועה ושם נאמר חד משמעית שמותר לדבר רק בעזרת דיבורית.
שוב התקשרתי לסוכן שהבטיח לבדוק אפשרות החלפת מכשיר. לאחר כיומיים הוא חזר אלי עם התשובה שאין אפשרות כזאת שכן חלפו כמעט שבועיים מיום הרכישה. (ואיך יכולתי לדעת קודם שהדיבורית איננה מתאימה?????????????).
יש לציין שהסוכן הוא אדם מאד נחמד אבל לי אין מענה לצרכים שלי.
אני כמובן לא קניתי כבל משום שהמכשיר ממילא אינו יכול לענות לצרכי.
מכיוון שחלף חודש מיום הרכישה וניתן היה לעבור מסלול יצרתי קשר עם מרכז השרות שלכם וביקשתי לעבור למסלול זול בהרבה שכן המכשיר לא הוחלף למכשיר שיאפשר לי ניהול שיחות באופן חוקי ובטוח גם ברכב, כלומר כרגע אני מפסיקה את השימוש האקטיבי במכשיר ככל שניתן (אשתמש רק ב- 70 הדק' שהמסלול נותן לי). למעשה, המכשיר ישמש אותי אך ורק לקבלת שיחות מביתי המשרתת במקום בו יש קליטה רק למכשירי פלפון. וברגע שיסתיים השרות הצבאי אפסיק את ההתקשרות איתכם כליל.

אשמח אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה על מנת שנוכל לעבוד ביחד
בברכה
דפנה זילבר.

המכתב הזה - כלשונן - נשלח בפקס מספר פעמים לחברת פלאפון ולא זכה למענה. אין ספק אני נשברתי!!!
אני לא יודעת אם האתר שלכם יוכל לסייע בידי בגלל הזמן שחלף כולי תקווה שאזכה למענה סביר.
בהערכה רבה על פועלכים
דפנה

לכל מי שכתובתו נמצאת בידי במכוון או במקרה שלום.
אתחיל מהשורה התחתונה – שלא תעיזו לרכוש מכשירים בחברת פלאפון ובוודאי לא לעבור לחברה זו מחברות אחרות!!!
אם יש בכם סבלנות ועניין קיראו את הסיפור המעצבן שלי איתם.
ביתי היקרה התגייסה לצבא ההגנה, ומשרתת הרחק מהבית בְּמָקום שם לאורנג' וסלקום אין קליטה, ולכן צריך לפנות לפלאפון – פשוט אין ברירה.
פניתי שאלתי מה אפשר לעשות? פנו ואמרו את עיסקית, זה ברור!! אם כך הסוכן לביתך יסור...
וואו, התרגשתי ממש משמח וכשחיים הגיע הגשתי קפה כיאה לאורח.
הסוכן הנחמד הסביר לי מיד כמה כדאי את כל המכשירים להחליף
יהייה יותר זול השרות מצויין ויחזירו לי כסף ממש במזומן.
כל מה שביקשתי לא היה דור שלישי וגם לא משלוח פרחים על בסיס קבוע
הדרישות היו סבירות מבחינתי (ואגב גם בסלקום חושבים כמותי!!!)
ביקשתי מכשיר עם 1000 זיכרונות, ספיקר וסינכרון מול מחשב
אין בעיה אמר הסוכן יש מכשיר בדיוק בשבילך.
הדיבורית עבורו היא דיבורית קבועה וזה נהדר כי גם אם תחליפי מכשיר הדיבורית תשאר יעילה.
אל תידאגי, השרות מצויין, אנחנו נחמדים שחבל על הזמן...
בטיפשותי כי רבה האמנתי לאיש, וחתמתי על עסקה שהתבררה כעסק ביש.
מסבר בדיעבד שהדיבורית מכילה רק 500 זיכרונות, כלומר כדי לעבוד עם המכשיר במהלך נסיעה
או שאסתכן בעברה עלה חוק או שאעמוד בצד אחת לשניה.
הסינכרון לחשב ממש לא פשוט ודורש מיומנות, כבל ותוכנה מיוחדת...
האשנים נחמדים אבל השרות, שלא נדע כל דבר לוקח ימיים
ובינתיים אני עם פלאפון דפוק משלמת לשני ספקים.
כשביקשתי להחליף ת'מכשיר לאחר – כזה זגם באוטו מאפשר לדבר
הסתבר שאין אפשרות כי חלפו כבר יותר מ-48 שעות.... מעניין איך יכולתי לדעתי לפני שעברתי את כל התלאות??????
אז אני חוזרת שוב לשורה תחתונה
אם יציעו לכם הצעה מפתה מפלאפון תבדקו אותה בשבע מאות עיניים
כדי שלא תרגישו מרומים ודפוקים כפי שאני מרגישה כבר קרוב לחודשיים.
וחותמת על הכל בשמי האמיתי
דפנה זילבר
נס-ציונה



לכל מי שכתובתו נמצאת בידי במכוון או במקרה שלום!
אתחיל מהשורה התחתונה, לחברת פלפון יש לאחרונה מבצעים מפתים למעבר מחברות אחרות, המבצעים עונים על כל הצרכים של כל הצרכנים במחירים ממש מפתים כולל הבטחה לשרות מעולה. מסתבר שהכל נכון אך רק על הנייר. כל ההבטחות נמסות ברגע ששילמת ופנית לדרכך. האמת היא שיש להם את כל הרצון הטוב להעניק לך את השרות הטוב ביותר אך לא את האמצעים.
הכל התחיל כשביתנו המתגייסת הוצבה בבסיס שבו רק לחברת פלפון יש קליטה ומכיוון שאנחנו רוצים לשמור איתה על קשר פה ושם החלטנו להחליף לה את המכשיר ולעבור לחברה זו.
הסוכן הנחמד שבא לביקור בית כי ידע שאנחנו לקוחות עיסקיים עם חשבון גדול הראה לנו למה כדאי לנו להעביר את כל המכשירים בבית אליהם. יותר זול, יותר אמין והחזרים כספיים עבור המכשירים שעדיין משלמים עבורם לספק אחר. תענוג.
היו לנו רק דרישות מועטות עבור המכשיר ה"עיסקי", שיהיו בו 1,000 זיכרונות שעל כל אחד מהם אפשר להעמיס 4 מספרים לפחות, שיהייה בעל ספיקר ושיהייה אפשר לסנכרן אותו מול המחשב. על כל הדרישות היתה לסוכן (שחייבים לציין היה נחמד מאוד ובעל כושר דיבור מעולה) רק תשובה אחת: LG630. יש בו הכל, את כל מה שאנחנו צריכים ויותר. דיבורית אמנם אין לו אך יסופק לנו מכשיר נוסף שמורכב באופן קבוע באוטו. איזה כיף. הוא רק שכח לציין שבאותו טלפון קבוע באוטו אין אלף זיכרונות אלא 500 אולי מה שמצריך לחפש את המספר המבוקש במכשיר הנייד ולחייג אותו בקבוע והכל תוך כדי נהיגה. איזה כיף.
הספיקר אמנם נשמע ברור וצלול אך בן הזוג לשיחה לא שומע אותנו והמילה השלטת בשיחותנו בזמן האחרון היא "מה?"
והסינכרון, זה היהלום שבכתר. בגדול הוא נועד להוריד מהמחשב את כל המספרים לטלפון וההפך, פעולה שנעשתה עבורנו ב"סלקום" בדקות ספורות דרך הטלפון. ב"פלאפון" לעומת זאת נורא רצו לעזור אבל הטכנולוגיה לא נמצאת ברשותם. למרות שהובטח ע"י הסוכן שכל מה שצריך זה כבל התקשרות מסתבר שצריך גם תוכנה מסויימת שכרגע אמנם אין להם אבל הוא מכיר מישהו שיש לו חבר שאולי יש לו וזה רק עניין של זמן, הרבה זמן.
בנתיים, להעתיק כאלפיים מספרים ממכשיר למכשיר לא מצאנו את הזמן, אולי בפנסיה, וגם לחשוב שצריך להעביר אותם שוב למכשיר שבאוטו גרם לזה שנוותר עליו כליל ובמחשבה שניה לוותר על כל העסקה הזולה והנהדרת הזו ולהשאיר את המכשיר בבית במגרה רק כדי לדבר עם הילדה מדי פעם.
כל התלאות לקחו כחודש עד שהתברר שטוב לא יצא מזה ואחרי אותו חודש כבר לא מסכימים לבטל את העיסקה או להחליף למכשיר שאולי כן עונה על הצרכים. מיותר לציין שהנחמדות שלוותה את תחילת העיסקה שונתה ועכשיו אנחנו סתם נודניקים.
עצתנו – אל תהיו הנודניקים הבאים.

דפנה זילבר
נס ציונה

החלפת מכשיר. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
אחראי פניות של חברתנו ניסה ליצור קשר עם גב' זילבר ללא הצלחה. נשלח לגב' זילבר מכתב ליצור עמנו קשרעל מנת שנוכל לטפל בפנייתה.

בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה