פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הענק של מבצע מאי הגדול!!!!! נושא התלונה:
אלון עידן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סביונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הייתי בקניון סביונים ביהוד ונציג של חברת פלפון ניגש אליי והציע לי מכשיר בחינם , הגעתי לתחנה והמוכר הציע לי חבילה של 500 דק' פיקס ומכשיר חינם תמורת דמי שימוש קבועים. הסכמתי ושידרגתי את המכשיר שלי
אתמול כשקיבלתי את החשבון החודשי שלי ראיתי שזוכתי רק ב 250 דק'
וכשביררתי את פשר הדבר נציג השירות שהיה מאוד אדיב אמר לי שה500 דק' מתחלקות ל250 דק' כוללות ו 250 דק' יעדים נבחרים דבר שלא!!!! נאמר לי ע"י נציג החברה בקניון ולא עדכן אותי בפרטי המבצע המלאים ,כי אם הוא היה מעדכן אותי בפרטי המבצע בוודאי שלא הייתי לוקח את ה"מבצע"
אני מרגיש שהחברה הונתה אותי וזה ממש ביזיון שהחברה לא לוקחת אחריות על הנציגים שלה... ועל טעויות כאלה אני לא צריך לשלם
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי של 250 דק' וביטול עסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מבדיקתנו פניית מר אלון טופלה לשביעות רצונו על ידי נציג חברתנו בנקודת המכירה בקניון סביונים. נשמח לעמוד לשרוך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה