פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לתלונה שנשלחה 3 פעמים בפקס !!! בושה וחרפה !!!!!!! נושא התלונה:
אליצור ישראל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2005 רכשתי מכשיר במסגרת מבצע עובדים בו ניתנו לי 3 יעדים חינם ברשת פלאפון אותם יכולתי לעדכן במשך כל שעות היום באופן מיידי דרך אתר האינטרנט,לאחר מס' חודשים כאשר נכנסתי לאתר ע"מ לשנות את אחד היעדים
הופתעתי לגלות כי כל יעד שאבקש לעדכן יעודכן אך ורק עם סגירת החשבונית !!
אין מילים לתאר את כעסי למראה הכתוב באתר !!! במשך תקופה של כחודשיים אמרו לי במוקד השרות כי "זוהי תקלה באתר והיא תתוקן,, ובנתיים ניתן לעדכן באופן מיידי דרך מוקד השירות... שימו לב שמוקד השירות אינו פעיל אחרי השעה 23:00 ולא בשבת.
לאחר תקופה מסויימת כבר לא אמרו לי שזוהי תקלה אלא שמעכשיו לא ניתן לעדכן יעד דרך המוקד אלא רק דרך האתר והיעד יתעדכן לא באופן מיידי כפי שהיה כשנכנסתי למבצע העובדים אלא רק פעם בחודש עם סגירת החשבונית !!! פשוט חוצפה !!!מה זה צריך להיות ?!?! באיזו זכות אתם משנים את תנאי המבצע אליו נכנסתי? עוד בסניף שרות הלקוחות בקניון מלחה בירושלים בו רכשתי את המכ' והצטרפתי למבצע העובדים שהוא ל-3 שנים הובטח לי כי אוכל לשנות יעדים באופן מיידי וללא תשלום דרך האתר במשך כל התקופה,אם הייתי יודע שלאחר מספר חודשים ישנו את תנאי המבצע על דעת עצמם לא הייתי מצטרף כלל למבצע,כל חבריי כמעט מנויי פלאפון והייתי מחליף יעדים ולהתקשר עימם... אך חוצפה יותר גדולה היא שלאחר ויכוחים רבים עם נציגי השרות ניתן לי מס' פקס של פניות הציבור (03-7048101) ועד היום לאחר ששלחתי מכתב כבר 3 פעמים לא טרח אף נציג של החברה ליצור איתי קשר,מה אני אגיד לכם פשוט גועל נפש של שירות !!! גם משקרים לבן אדם בפרצוף ואומרים לו שמדובר בתקלה והיא תטופל בהקדם ולבסוף מודיעים ש"ככה זה מעכשיו,, וגם משנים תנאי מבצע ככל העולה על רוחכם,מעולם לא נתקלתי בשרות כל כך מעליב. מצידי תשנו ללקוחות חדשים את תנאי המבצע אבל לא לאחר שאני כבר נמצא במבצע מסוים חצי שנה ועוד הובטח לי מראש שניתן לעדכן יעד באופן מיידי דרך האתר שלכם כל עוד אני במסגרת המבצע שהוא לתקופה של 3 שנים.
תתביישו לכם חברת פלאפון !!! אני מקווה שבעקבות התונה הזאת דרך האתר שלכם שעליו שמעתי רק לא מזמן תבוא הישועה ואחד המנהלים הבכירים שם בפלאפון יואיל בטובו הרב ליצור עימי קשר ולא ינתק אותי מהשיחה כפי שאיימה ועשתה כבר אחת הנציגות במוקד השירות שלכם...
ויתקן את המעוות.
אשמח אם עוד אנשים שלהם קרה המקרה יצרו עימי קשר.
כספי סוג הנזק :
בראש ובראשונה התנצלות !! ושינוי יעדים כפי שהיה כש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
אציין כי לא התקבל פקס לחברתנו ממר אליצור, המס' שציין שאליו שלח את הפקס הנו שגוי. עם קבלת פנייתו של מר אליצור שוחחתי עמו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה