פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

בתאריך 16.7.06 רכשתי חבילת סטודנטים של פלאפון הכוללת מכשיר חינם ומסרתי להם את מכשיר המירס הקודם שלי בעודו עם קו חי.
כעבור שבועיים בדיוק כלומר בתאריך 30.7.06 ביקשתי לבטל את העיסקה מסיבות אישיות.
נאמר לי שאין דבר כזה אלא רק כעבור 24 שעות ניתן לעשות זאת ואי אפשר להפר את החוזה הנ"ל.
האם תוכלו לעזור לי לבטל את העיסקה?

תודה רבה

אירנה
ביטול בזמן סוג הנזק :
לבטל לגמרי את העיסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
גב' וינר פנתה למוקד השרות של חברת, טופלה על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה