פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החל מחודש מאי,ביקרתי במרכז שירות פלאפון 4 פעמים עד היום,כאשר פעמיים מתוכם נעשו בתאריך 31.7.2006.בכל ארבעת הביקורים הגעתי עקב בעיה בפומית,לא היה ניתן לשמוע אותי בשיחה.טרם הביקור בתאריך האחרון,נוספה תקלה נוספת,המכשיר לא היה מוציא לדיבורית ברכב.תקלה זו הוחמרה לאחר הביקור הראשון בתאריך 31.7, ולאחר הביקור השני,המכשיר כלל לא הוציא לדיבורית ברכב.עקב תקלות אלה אני נאלץ לשוחח אך ורק באמצעות אוזניה.
בתאריך 1.8 התקשרתי למוקד פלאפון ודיווחתי על התקלות במכשיר בהדגישי את שני ביקורי במרכז השירות יום קודם לכן.הוצע לי שליח ללא חיוב והועברתי למוקדנית בשם אושרת לתיאום לקיחת המכשיר.אושרת ביקשה ממני כתובת ספציפית בתוך בנין למפגש .הסברתי לה כי אני איש שטח ואיני עובד במקום קבוע אלא במרחב מסוים,ונע במשך היום ממקום למקום, ולכן ביקשתי שהשליח יתקשר כחצי שעה לפני הגעתו ונתאם מקום מפגש בהתאם למקומי.אושרת התעקשה לקבל כתובת ספציפית שכן "זהו מכשיר פלאפון ואנחנו לא נפגשים ברחוב".הסברתי לה שוב כי אין באפשרותי להיות בכתובת ספציפית כלשהי עקב אופי עבודתי,אך אושרת התעקשה וטענה שלא תתאם לי ללא כתובת.דבר זה מאוד הרגיז,הרי זה בסה"כ שליח שבא לקחת מכשיר ...למה אי אפשר ברחוב ????
נתתי לאושרת כתובת כלשהי ותיאמנו מועד לקיחה והחזרה לתאריך 2.8.
ב-2.8,התקשר השליח כדי לתאם ,שאלתי האם הוא מביא לי מכשיר חילופי והאו ענה שלא.הסברתי לו שאיני יכול לעבוד ללא מכשיר הפלאפון ושאני מבקש שיתן לי מכשיר חילופי או שיחליף את המכשיר.הוא העביר אותי לאחד המוקדנים,והאחרון אמר כי אם ברצוני לקבל מכשיר אחר,עלי לשלם באופן אישי,או, לדבר עם איש הקשר של החברה כדי שהחברה תשלם.
אני לא מבין כמה דברים:
א.מדוע המכשיר שלי יצא 4 פעמים מקולקל אחר תיקון.
ב.מדוע אי אפשר לקחת ממני מכשיר ברחוב ?
ג.מדוע אושרת התעקשה איתי על כזו שטות?
ד.מדוע לא הוצא לי לקבל מכשיר אחר לחלוטין הן במרכז השרות והן ע"י שליח?
ה.מדוע עלי לשלם על שליחות של מכשיר לאחר שבזבזתי מזמני לפחות 4 שעות בטיפול בתקלות המכשיר?
ו.מדוע דרשו תשלום על החלפת מכשיר ואילו על לקיחת מכשיר,לא? השליח בשני המקרים מגיע אלי!
שורה תחתונה:
קיבלתי שרות גרוע,בזבתי הרבה זמן עקב הנושא,ומאוד התעצבנתי!
ברצוני לציין,שאני עובד חברת "בזק",כפי שידוע לי,פלאפון שייכת לבזק,האם זהו השרות שאני אמור לקבל?????
אגב,המכשיר בידי והוא עדיין מקולקל.

בתאריך 9.8 ניגשתי למרכז שירות ביגאל אלון, כי כבר לא יכולתי לסבול את המצב, שם החליפו לי את המכשיר,פעולה שגרמה לי להמתין כשעה.כל הזכרונות הועברו,אך הודעות ה-SMS והמנגינות שהורדתי לא.נאמר לי כי אוכל לבצע הורדה חוזרת ללא חיוב.הורדה זו ,מסתבר, מתייחסת אך ורק להורדות שבוצעו דרך פורטל פלאפון, את הורדות האחרות שהיו לי בפלאפון לא ניתן היה לשחזר.מדובר במנגינות שהורדו דרך מקורות אחרים.בפנייתי למוקד שאלתי מה לגבי הורדות אלו,ונאמר לי שאין לי זיכוי נוסף על המנגינות האבודות למרות ששילמתי עליהם.איפה הפיצוי שמגיע לי????
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שמחי בקשר לפניית ונושא פנייתו טופל לשביעות רצונו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה