פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף מחשבון ע"י הוספת חבילות לא רצויות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר לפני כחודשיים התקשרתי למוקד שירות לקוחות טלפוני לצורך בירור כלשהו נאמר לי להפתעתי שהבן הקטן שלי בן ה-17 צירף אותנו במרכז השירות לקוחות בירושלים למסלולי גלישה , דבר שלא היה ולא נברא (אנחנו גרים בראשל"צ), ודבר אף יותר מפתיע איך הם אומרים לי שילד בן 17 יכול לצרף אותנו כאשר כל המכשירים רשומים על שמי וכל פעולה שעושים אמורה להיות מאושר ע"י עם ייפוי כח, לאחר אין סוף מריבות עם המוקדנית בשירות לקוחות פשוט התייאשתי מכיוון שעברו רק מס' ימים ופשוט מרוב ייאוש ואפיסת כוחות ביטלתי את השירות וחשבתי שכאן זה הסתיים. אבל להפתעתי הרבה כאשר בדקתי את החשבונית של חודש 7 ראיתי כי שוב פעם צירפו את כל המשפחה למסלול גלישה ואינטרנט ושוב פעם לאחר אין ספור שיחות עם נציגי השירות ביטלו לי את החבילה וזיכו אותי עבורה ( כי זה היה תמוהה לנציגי השירות כמו לי על סמך מה צירפו אותנו לחבילה זו) , לאחר מכן ביקשתי שמנהלת המשמרת תחזור עליי ע"מ להתלונן על השירות הלקוי, ואתם לא יכולים לתאר לעצמכם מה רבה היתה הפתעתי כאשר במהלך שיחה איתה גיליתי שאנחנו כבר 3 חודשים, מחודש מאי, מצורפים גם כן למסלול תיקונים, כאשר נאמר לי ע"י מנהלת המשמרת, רעות, כי החבילה הזאת צורפה גם כן בסניף בירושלים ע"י נציגה בשם ליטל, שוב פעם לאחר אין ספור וויכוחים ניסיתי להסביר לרעות שאף אחד לא היה בסניף בירושלים היא אמרה שאולי הנציגה מסניף ירושלים דיברה עם הבן הקטן שלי קובי (שוב פעם חשוב לי להדגיש עם ילד בן 17 כאשר כל המכשירים רשומים על שמי!!!) כי לטענתה אני לא מדברת עברית ?!?(אולי העברית שלי לא מושלמת אבל אני חושבת שאני כן יכולה להבין להסביר את עצמי) והנציגה הזאת לקחה לעצמה את הזכות לחבר אותנו למסלול תיקונים כשאף אחד לא ביקש ממנה. למרות שניסיתי להסביר שוב אין ספור פעמים לרעות כי אף אחד לא היה בסניף בירושלים וגם דרך הטלפון לא ביקשנו לצרף אותנו לשום מסלול היא אמרה לי שזה לא יתכן וכרגע היא יכולה רק לבטל את השירות הנ"ל וזהו. מכיוון שאני בטוחה שאף אחד ממשפחתי לא ביקש לצרף אותנו למסלולים הנ"ל ביקשתי לראות חתימה על ההצטרפות למסלולים (אם לטענתה הפניה היתה בסניף בירושלים) או לשמוע הקלטה של השיחה אם הבקשה לצירוף היתה דרך הטלפון, ושוב פעם נענתי בשלילה.
אני חושבת שזאת פעולה מאוד חצופה מצד הנציגים שלכם לצרף אותנו למסלולים שלא ביקשנו ולאחר מכן כשאני מבקשת לראות הוכחה לכך (כי זה לא היה) אני מקבלת תשובה שלילית ואומרים שאני משקרת!!!
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מישין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה