פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת דגם של E-815 של מוטורולה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה פ"ת כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בערך ביולי השנה , שדרגתי שני מכשירים ישנים במכשירים מתקדמים של מוטורולה E815 שנחשב יותר מתקדם , ובמשך החודש היו הטליפונים תקולים חמישה פעמים באותה תקלה שהוא לא נטען וסוללה חלשה מאוד , השירות הטכני ניסה לתקן אך התקלה חזרה שוב , בקשתי שיחליו לי טלפון ורק לאחר מאמצים רבים החליפו לי טלפון אחד משניים לאותו דגםאך מחודש , אגב ואני משלם על חדש עדיין הסוללה חלשה מאוד ובעית טעינה תקולה ורק לאחר מאמץ רב מצליח לטעון , אני מבקש מכבוד חברת פלאפון בע"ם להתחשב בי כלקוח טוב ומסור להחליף לי את הדגמים לדגם אחרכדי שאני אוכל להשתמש במוצר החדש כי יכול לגרום לי לבעיות בעבודה , וזכותי המלאה שאני אקבל מוצר תקין בתמורת התשלומים שאני משלם למוצר החדש , ומבקש פצוי הולם על בזבוז הזמן, והוצאות נלוות ,ועוגמת הנפש
הוצאות , סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם באתר. הלקוח שלח מכתב תלונה לחברתנו. הלקוח יטופל במסגרת המכתב ששלח על ידי אחראי פניות לקוחות של חברתנו.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה