פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסדר תשלומים נושא התלונה:
גרישטיין בנימין שם/כינוי:
‏שבת ‏19 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עד לחודש 6/06 לאהייתה לי שום בעיה עם התשלומים בכל 7 לחודשבחודש 6/06 יצא החוק החדש בבנקים בקשר למשיכות יתר והיות והיה לי עיקול לא יכולתי לקבל מסגרת אשראי והחזירו לי את התשלומים לפלאפון , פניתי לחברת פלאפון בפתח תקווה והם בקשו ממני לצלצל למחלקת כספים ואכן כך עשיתי ונאמר לי שעד 12/08 עליי לשלם את החוב בערך 2600 שח ב8 תשלומים הסברתי להם שאפילו את הצקים אני לא יכול לקבל בגלל העיקול ויש לי ביטול עיקול אך עדיין לא הגיע לבנק היות ויש פגרה בבית המשפט עד 1/09 לפני כשבוע צלצלו אליי ממשרד עורכי דין בצפון ובקשו ממני סכום של למעלה מ10.000 שח ולאחר שהסברתי לה את בעייתי בקשה ממני להתקשר לא זוכר עם מי דיברתי ולא הסכימה בשום פנים ואופןלוותר על כל הסכום הנדרש, לכן הנני פונה אליכם בבקשה להמתין עד ה5/09 שתגמר הפגרה בבית המשפט ואוכל לקבל את הצקים בבנק ולחלק את החוב שיש לי כמו שבקשו ממני ב8 תשלומים, אינני מעונין להגיע למשפט למרות שאני בטוח שאם אני יעשה חקירת יכולת לא אשלם החזר של למעלה מ10.000 שח בתשלום אחד לכן הנני פונה אלייכם ללכת לקראתי במקרה זה היות ובאמת זה לא קרה באשמתי ובאמת שלא הייתה שום בעייה עד לתאריך בו יצא החוק החדש בבנקים, וכמו כן הנני מעוניין להמשיך לקבל את שירותכם ויכול להבטיח שמיום 5/09 היום בו אני אסיר את העיקול בבנק לא תהיה שום בעיה עם התשלומים בכל 7 לחודש מקווה שתענו לבקשתי זו .היות ואני מגדל ילדה בת 12 והטלפון הוא הקשר היחיד ביננו כשהיא יוצאת או חוזרת הביתה בגלל שאני חד הורה.
לא נגרם נזק סוג הנזק :
מוכן לפרוש את החוב כפי שנקבע לי ב8 תשלומים ולהמשיך פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראיתפניות לקוחו שם ותפקיד:
פניית מר גריינשטיין הועברה לטיפול המחלקה לטיפול משפטי.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה