פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריף במאות אחוזים ללא ידוע הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33 - גבעתיים כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחברת פלאפון לשירות הניווט הקולי בלבד, לאחר שערכתי סקר חברות אודות שירות זה.
ב- 16.7.06 התברר לי בדיעבד שחוייבתי בסכומים הגדולים במאות אחוזים מהתעריף עליו חתמתי כשהצטרפתי.
בפנייתי לחברה נאמר לי שהחברה שינתה באופן דרסטי את שיטת החיוב כך שהיא גובה זמן אוויר על השימוש בניווט הקולי, גורם המייקר את החיוב במאות אחוזים.
כשמסרתי בפניהם שעלייה כזו דרסטית במחיר צריכה לקבל את אישורי המפורש, הפנו אותי בלקוניות לפרטי הסכם שבו נאמר שיש לחברה זכות לשנות את התעריפים מעת לעת, והודעה על כך נמסרה לי בחשבונית.
אציין שחשבונית כאמור לא הגיעה אלי במייל (מחשב מקולקל) וגם לא בדואר.
כמובן שהתנתקי מהשירות - ואני מעוניין לקבל את הפרש הכספים בחזרה.

כספי סוג הנזק :
החזרת הפרש הכספים כ- 500 ש"ח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מזרחי בהמשך למכתב ששלח לחברתנו באותו נושא ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה