פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה ייצוגית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנה של טרטורים, החלטתי לתבוע את חברת פלאפון בתביעה ייצוגית. כל המעוניין להצטרף שישלח לי את המסמכים והפרטים שלו למייל [email protected]
בסיס התביעה אותו אני רוצה להציג זה:
1. מסלול חיילים שהיה במהלך חודש נובמבר 2005
2. זיכוי מלא על מכשיר ברכישת חבילה של 800 דקות.
3. בקניית מכשיר הלקוח יזוכה במלוא הסכום של המכשיר, בפועל פלאפון לא משלמת היות שזה היה טעות שלה.
4. ב-15.12.2005 שינתה פלאפון את התעריפון אותו היא מנסה להשליך על הלקוחות שהצטרפו למסלול לפני התאריך הנקוב. כל מי שהצטרף מתאריך זה יזוכה רק לאחר שחשבונו עבר את הסכום של 200 ש"ח + מחיר עלות המכשיר.
5. הייתה כתבה בעיתון על בעיה זו אך פלאפון לא מוכנה להחזיר את התשלום למרות שהבטיחה לעשות כך.
6. הנושא היה בבדיקה במחלקה המשפטית, במחלקת פניות ציבור במשך שנה.
7. פלאפון לא מחתימה את הלקוחות על תעריפון כל המסלולים ומסלול חיילים בפרט.
8. כל בקשה לפירוט בכתב מרשת פלאפון נענית בשלילה מוחלטת, לרבות סיכום שיחה טלפונית בכתב.
9. תמר ממחלקת פניות הציבור לא חוזרת ללקוח היות ותשובותיה כל הזמן סותרות אחת את השנייה.
10. נציגי השירות לא תואמים בגרסתם, הובטח זיכוי מספר פעמים ופתאום לא. הייתכן ?
11. סכום התביעה יהיה על פי עלות המכשירים שנקנו בתוכנית כולל ריבית והצמדה למדד, בנוסף סכום כספי על עוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בגין עלות המכשיר וכן פיצוי כספי לכלל הלק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את מר פשר, ללא הצלחה. מר פשר מוזמן לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 0507077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה