פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא משביע רצון נושא התלונה:
ללוש מעיין שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אומנם החברה החליפה לי את המכשיר אבל עדיין לא נתנה לי הטבה שירותית על הזמן היקר , הנסיעות והטלפונים שקיימתי עם החברה פלאפון , החלפת הפלאפון למכשיר אחר זו חובתה של חברה כאשר היא נותנת שירות ללקוחות שלה ולא צריך להגיע למצב שבמקום להחתים כרטיס בעבודה אז מחתימים כרטיס במרכזי השירות של פלאפון , אומנם לנזק הטכני כן קיבלתי פתרון אבל לטרטור הארוך והמיגע לא קיבלתי יחס מתאים...
כל זאת בהמשך לפניה שפניתי לחברה דרך האתר , תוכן הפניה :
"...מזה שנה ( 03/08/05 ) אני מחזיק ברשותי מכשיר מסוג POZ אשר הוחלף 7פעמים עד היום ותוקן 11 פעמים במרכזי השירות שלכם שנמצאים רחוק ממני כ – 40 ק"מ לערך לכל צד.
ב - 01/08/06 מסרתי את המכשיר שלי לתיקון אשר עבר לבדיקת יצרן וכשניגשתי לקחת את המכשיר לאחר שבועיים ( 16/08/06 ) נמסר לי כי הוא תקין , כאשר לקחתי אותו גיליתי כי המכשיר כבה ונדלק לבד, ציינתי זאת בפני מנהל המעבדה ומיד החליף לי שוב! את המכשיר, למרות שמראש הגעתי למרכז השירות מכיוון שהמכשיר שלי כביכול חזר תקין.
בפועל , בוזבזו לי שבועיים מאוד חשובים ביום יום שלי אשר הקשה עליי בתפקוד היומי בגלל טלפון חלופי שקיבלתי ולא משתווה ל - POZ שנמצא איתי כשנה, כאשר עדיין לא מצאו פתרון לתקלה שלי חוץ מהחלפת מכשיר.

מתחילת הדרך עם המכשיר הזה נתקלתי בתקלות חוזרות ונשנות בניהם:
בעיה בהצגת דפים במכשיר , בעיה בזיכרון למרות שהמכשיר פנוי לגמרי , בעיית תוכנה אשר תוקעת את המכשיר ולא מאפשרת מענה לשיחות ו/או הוצאת שיחות מהמכשיר ובנוסף בעיה בקבלה ושליחה של הודעות SMS אשר מגיעות אליי הפוך ונשלחות ממני הפוך ללקוחות אחרים.
בתחילת הדרך עם המכשיר הזה נמסר לי כי בהמשך יכשירו את רוב נקודות השירות לתת שירות למכשיר מסוג זה ובפועל החליטו לתת שירות רק במספר מצומצם של מרכזים שהקרוב מבניהם עדיין רחוק ממני.

ממוצע חשבוניות שלי עומד על 1200 ₪ לערך ל – 3 חודשים האחרונים ( אם לא יותר ) בכל חודש קיבלה חברת פלאפון את התשלום עבור השירותים שצרכתי מהם, אומנם עבור הצורך הכי גדול שלי שהוא שירות לקוחות תקין לא קיבלתי מענה, כלקוח ותיק ברשת פלאפון לא זוכר מתי אי פעם קיבלתי שירות לקוי ומתיש כמו זה..."
עלבון סוג הנזק :
יחס מתאים והטבה שירותית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את מנעשו מספר נסיונות לאתר את מר ללוש במספרים המצויינים ללא הצלחה. מר ללוש מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו במספר 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה